×
×

فرمانده انتظامی شیروان
کشف بیش از۸تن سنگ معدن قاچاق

  • کد نوشته: 25108
  • ۱۳۹۹-۱۲-۰۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"محمد روهنا" در تشریح این خبر گفت : برابر اخبار واصله مبنی بر نگهداری سنگ معدن و مواد مخدر در یک مرغداری، بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند .
    کشف بیش از۸تن سنگ معدن قاچاق
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از توقیف یک دستگاه خودرو حامل ۸ تن و ۹۵۰ گرم سنگ معدن قاچاق از نوع سرب در این شهرستان خبر داد.

    کشف بیش از۸تن سنگ معدن قاچاق

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”محمد روهنا” در تشریح این خبر گفت : برابر اخبار واصله مبنی بر نگهداری سنگ معدن و مواد مخدر در یک مرغداری، بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند .

    وی با اشاره به اینکه سه اکیپ از پاسگاه عبدآباد، پاسگاه حلواچشمه و پلیس یگان امداد به محل اعزام شدند، افزود : در بازرسی از منزل مقدار هشت تن و ۹۵۰ گرم سنگ معدن و ۱۰کیلوگرم موادمخدر از نوع گراس کشف و ضبط شد.

    وی با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و مراتب بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد ،خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی این مقدار سنگ معدن را بیش۷۲۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

    فرمانده انتظامی شهرستان شیروان در پایان از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *