×
×

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان گلستان
پلیس پیرمردآلزایمری رابه منزل بازگرداند

  • کد نوشته: 25185
  • ۱۳۹۹-۱۲-۰۶
  • ۰
  • ساعت، 6 صبح را نشان می داد و این یعنی شیفت خدمتی ام رو به پایان بود که ناگهان صحنه ای توجهم را به خودش جلب کرد!
    پلیس پیرمردآلزایمری رابه منزل بازگرداند
  • تبلیغ هدفمند

    کم کم تاریکی شب رو به پایان گرفته و سپیده دم سر زده بود که همچنان مشغول گشت زنی در کوچه پس کوچه های خلوت بودم تا مبادا با لحظه ای غفلت خواب شیرین مردمان شهرم آشفته شود.

    پلیس پیرمردآلزایمری رابه منزل بازگرداند

    ساعت، ۶ صبح را نشان می داد و این یعنی شیفت خدمتی ام رو به پایان بود که ناگهان صحنه ای توجهم را به خودش جلب کرد!

    پیرمردی را مشاهده کردم که با حالتی مضطرب قدم بر می داشت، انگار چیزی را گم کرده بود. سریعا با خودرو گشت به سمتش رفتم. احوالش را که پرسیدم متوجه شدم بیماری آلزایمر دارد و راه منزل را گم کرده است.

    با صحبت هایم موفق شدم تا حدودی آرامش کنم و به او اطمینان دادم که خانواده اش را پیدا کرده و جای هیچ نگرانی نیست. پیرمرد سوار بر خودرو پلیس شد و با هم به مقر انتظامی مراجعه کردیم.

    مشغول پیدا کردن راهی برای یافتن شماره تلفن و یا آدرسی از خانواده وی بودم که مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کرد شهروندی با این مرکز تماس گرفته و با حالتی پریشان از گم شدن پدرش که بیماری آلزایمر دارد خبر داده است.

    با شنیدن این خبر به سرعت شماره تلفن آن شهروند را از مرکز ۱۱۰ گرفتم و ماجرا را برایش شرح دادم تا از نگرانی خارج شود. هنوز دقایقی نگذشته بود که خانواده پیرمرد وارد کلانتری شدند و با دیدن پدر اشک شوق بر چشمانشان نشست.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین سرهنگ “یاسر عباس زاده” در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس در تشریح این ماجرا گفت: صبح یکی از روزهای سرد زمستانی، پیرمردی که از بیماری آلزایمر رنج می برد برای قدم زدن از منزل خارج شده بود که راه بازگشت را فراموش می کند.

    وی افزود: در همین حین مامور ستوانیکم “طورانی” مامور گشت کلانتری ۱۲ گرگان، پیرمرد را مشاهده کرده و وی را برای یافتن خانواده اش به مقر انتظامی منتقل می کند.
    رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان گلستان تصریح کرد: با پیگیری و تلاش مامور وظیفه شناس، خانواده پیرمرد شناسایی شده و در کلانتری حاضر می شوند.

    وی با اشاره به تماس خانواده این مرد با سامانه ۱۹۷ و تقدیر و تشکر از مامور وظیفه شناس، بیان داشت: تعهد، ایمان و خدمت به مردم از ویژگی های بارز پلیس اسلامی است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *