×
×

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر
مشارکت‌مردم در انتخابات‌نمادتاثیرگذاری آنهاست

  • کد نوشته: 25215
  • ۱۳۹۹-۱۲-۰۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار آنلاین به نقل از ایرنا، محمد تقی ایرانی در کارگاه آموزشی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ویژه بخشداران و معاونان سیاسی فرمانداری‌های استان بوشهر افزود: باید الزامات قانون اساسی را پذیرفت و بر اساس آن عمل و شرایط را برای حضور گسترده مردم فراهم کرد.
    مشارکت‌مردم در انتخابات‌نمادتاثیرگذاری آنهاست
  • تبلیغ هدفمند

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: مشارکت حداکثری مردم درعرصه انتخابات نماد تاثیرگذاری آنها در نظام مردم سالار، پویا و پرنشاط است.

    مشارکت‌مردم در انتخابات‌نمادتاثیرگذاری آنهاست

    به گزارش بازار کسب و کار آنلاین به نقل از ایرنا، محمد تقی ایرانی در کارگاه آموزشی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ویژه بخشداران و معاونان سیاسی فرمانداری‌های استان بوشهر افزود: باید الزامات قانون اساسی را پذیرفت و بر اساس آن عمل و شرایط را برای حضور گسترده مردم فراهم کرد.

    وی بیان کرد: در این شرایط همه ارکان انتخابات از جمله ناظران و مجریان انتخابات باید در برابر عملکرد خود پاسخگو باشند و مردم این اطمینان را داشته باشند که انتخابات بر اساس قانون برگزار می‌شود، زیرا این اعتماد مردم به مجریان و ناظران انتخابات و صیانت از رای تک‌تک افراد مولفه‌ای مهم است که باعث افزایش مشارکت می‌شود.

    ایرانی اضافه کرد: در این ارتباط باید زمینه لازم برای حضور پرشور قشرهای مختلف مردم در انتخابات چه به عنوان انتخاب کننده  و چه  انتخاب شونده فراهم شود.

    وی یادآور شد: مجریان انتخابات در هر شرایطی موظف به برگزاری انتخابات قانونمند هستند، هرچند هر انتخاباتی شرایط خاص خود را دارد.

    ایرانی با اشاره به فشارهای حداکثری آمریکا و هم پیمانان آن برای دلسرد کردن مردم از حضور در عرصه انتخابات پیش رو گفت: ما در شرایطی به استقبال انتخابات ۱۴۰۰ می‌رویم که تحریم‌های ظالمانه و تهدید دشمن همچنان باقی است و بر اساس اطلاعات دریافتی تمایل مردم برای مشارکت در انتخابات به عنوان مهمترین رویداد ملی روز به روز در حال افزایش است.

    رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر افزود: هرچند انتخابات حداکثری دارای موئلفه‌ها و متغیرهای متنوع و زیادی است، ولی بسیاری از دستاوردهای مردم سالاری کمک می‌کند مردم انگیزه حضور در انتخابات را داشته باشند.

    وی در باره تاثیر مشارکت حداکثری افزود: مشارکت تاثیرگذاری ما را بر روند اداره کشور نشان می‌دهد و مشارکت نکردن باعث افزایش تاثیر پذیری از کنش دیگران می‌شود.

    ایرانی، با بیان اینکه مشارکت حداکثری درمانی بر دردهای مزمن جامعه است اضافه کرد: اقتدار نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر حضور ملت است و همانگونه که امام راحل میزان را رای ملت می‌دانند و اصل و تعیین کنندگی را بر حضور مردم قرار دادند؛ ما نیز وظیفه داریم در همین راستا زمینه لازم را برای حضور مردم فراهم کنیم و امید می‌رود شرایط به گونه‌ای شکل گیرد که حضور نمایندگان همه سلایق در انتخابات رقم بخورد و شاهد انتخابات پرشور و حداکثری باشیم.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *