×
×

طبق ارزیابی شهرستان های استان
مازندران در خطر

  • کد نوشته: 25295
  • ۱۳۹۹-۱۲-۰۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا ، بر اساس تازه ترین ارزیابی سامانه ماسک وابسته به وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی که آخر هر هفته انجام می شود ، هم اکنون شهرستان های بهشهر ، نکا ، قائمشهر ، بابل ، بابلسر ، نور ، محمودآباد ، نوشهر ، سوادکوه ، جویبار و چالوس در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.
    مازندران در خطر
  • تبلیغ هدفمند

     بر اساس جدیدترین ارزیابی کرونایی با الگوی رنگ‌بندی ، ۱۲ شهرستان مازندران در زمره مناطق با خطر متوسط کرونایی زرد قرار گرفتند.

    مازندران در خطر
    مازندران در خطر
    مازندران در خطر

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا ، بر اساس تازه ترین ارزیابی سامانه ماسک وابسته به وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی که آخر هر هفته انجام می شود ، هم اکنون شهرستان های بهشهر ، نکا ، قائمشهر ، بابل ، بابلسر ، نور ، محمودآباد ، نوشهر، سوادکوه ، جویبار و چالوس در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

    در این ارزیابی شهرستان های چالوس ، نور ، بابل ، جویبار و محمودآباد که هفته گذشته در منطقه پر خطر نارنجی قرار داشتند به زرد تغییر وضعیت دادند.

    بر اساس  ارزیابی کرونا با الگوی رنگ بندی ، شهرهایی که آمار بیماران کرونایی آنها به ازای هر ۱۰۰ هزار جمعیت به چهار نفر در روز کاهش یابد در منطقه زرد و خطر متوسط قرار می گیرند ، ولی همچنان محدودیت های تردد شبانه و تردد خودروهای با پلاک غیر بومی و خودروهای بومی از مناطق نارنجی و قرمز به این شهرستان ها ممنوع است.

    همچنین با درخواست مدیران دستگاه های اجرایی یک سوم کارکنان می توانند دورکاری کنند.

    ثبات رنگ آبی 🟥

    ارزیابی سامانه نرم افزاری ماسک نشان می دهد که همچنان هفت شهرستان مازندران که برخی از آنها ۲۵ بهمن و دوم اسفند ماه در منطقه کم خطر کرونایی و آبی قرار داشتند،همچنان با ادامه روند کاهشی آمار بیماران کرونایی در منطقه آبی باقی مانده اند. شهرهایی که آمار بیماران کرونایی بستری آنها کمتر از چهار نفر به ازای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت باشد ، آبی محسوب می شود.

    هم اکنون شهرستان های سوادکوه شمالی ، سیمرغ ، فریدونکنار ، میاندرود ، کلاردشت ، گلوگاه و عباس آباد وضعیت آبی و کم خطر کرونایی خود را حفظ کردند.

    تاج نارنجی بر ساری،رامسر و آمل 

    طبق ارزیابی سامانه ماسک با وجود کاهش آمار بیماران کرونایی در مازندران که همچنان در روند کاهشی پیک سوم قرار دارد ، شهرستان های ساری ، آمل و رامسر با گذشت سه ماه از شروع این موج در وضعیت پر خطر کرونایی و رنگ بندی نارنجی قرار دارند.
    🟠بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا علاوه بر ممنوعیت  فعالیت مشاغل سه و چهار در این شهرستان ها و تردد شبانه ۲۱ تا سه بامداد ، ورود خودروهای غیر بومی نیز ممنوع است و در صورت ورود تا پنج میلیون ریال جریمه می شوند.

    علاوه بر این تا نیمی از کارمندان دستگاه های اجرایی در این شهرستان ها می توانند دور کار شوند.

    بر اساس آخرین آمار دو دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل هم اکنون ۷۰۸ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان های این دو دانشگاه بستری هستند. ۱۸۰ تن از این بیماران به دلیل شرایط حاد تنفسی در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان قرار دارند.

    طبق آمار از آغاز شیوع ویروس کرونا در مازندران که به ۲۹ بهمن سال ۹۸ بر می گردد،تاکنون بیش از ۳۲ هزار بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری شدند. ۲ هزار و ۹۳۰ نفر از بیماران بستر هم جان خود را از دست دادند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *