×
×

معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی
تسهیلات۱۵میلیاردریالی کرونایی برای باشگاه‌های خراسان شمالی

  • کد نوشته: 25390
  • ۱۳۹۹-۱۲-۰۸
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین محمد بروحی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این تسهیلات به ۱۴۶ نفر در قالب ۱۳۲ پرونده پرداخت شده است.
    تسهیلات۱۵میلیاردریالی کرونایی برای باشگاه‌های خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

     معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: باشگاه‌های ورزشی استان با نامنویسی در سامانه کارا، ۱۵ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال تسهیلات حمایتی دولت برای کاهش زیان‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا دریافت کردند.

    تسهیلات۱۵میلیاردریالی کرونایی برای باشگاه‌های خراسان شمالی

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین محمد بروحی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این تسهیلات به ۱۴۶ نفر در قالب ۱۳۲ پرونده پرداخت شده است.

    وی با بیان اینکه درخواست تسهیلات کرونایی باشگاه داران به ۴۵ میلیارد ریال رسیده است، افزود: جامعه ورزشی استان همانند دیگر نقاط کشور از زمان شیوع کرونا متحمل خسارت زیادی شده‌ و این تسهیلات بر اساس تعداد افراد زیر پوشش و بیمه شدگان باشگاه ها تعلق گرفته است.

    بروحی با اشاره به فعالیت ۲۰۰ باشگاه ورزشی خصوصی در استان، یادآور شد: اگرچه بیشتر این باشگاه‌ها در اماکن استیجاری مشغول فعالیت بوده و در مدت تعطیلی ناچار به پرداخت اجاره بهای مکان‌های در اختیار خود بوده‌اند ولی این اداره کل نسبت به معافیت حق اجاره سالن‌های دولتی اقدام کرده و در مدت تعطیلی اجباری به علت شیوع کرونا اجاره ای دریافت نکرده است.

    براساس برآوردهای سه ماه پیش اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی، شیوع ویروس کرونا، باعث کاهش ۱۲ میلیارد ریالی درآمد باشگاه‌های خصوصی این استان و متضرر شدن بسیاری از مربیان و باشگاه‌داران شده است.

    خراسان شمالی ۲۹ هزار ورزشکار سازمان یافته دارد که در قالب ۴۹ هیات ورزشی فعال هستند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *