×
×

رییس اداره ورزش و جوانان کلاله
نیازبه اعتبار۶۰میلیاردی برای تکمیل۴پروژه‌ ورزشی کلاله

  • کد نوشته: 25394
  • ۱۳۹۹-۱۲-۰۸
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین نازمحمد واحدی روز جمعه به ایرنا گفت که این پروژه‌ها شامل سالن ورزشی روستای "کنگر"، سالن ورزشی و زمین چمن مصنوعی روستای "مالای شیخ" و چمن مصنوعی روستای "کوسه" کلاله می‌شود مضاف بر اینکه یک خانه کشتی نیز توسط نیکوکاران با ۱۴ میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان در حال ساخت است.
    نیازبه اعتبار۶۰میلیاردی برای تکمیل۴پروژه‌ ورزشی کلاله
  • تبلیغ هدفمند

    رییس اداره ورزش و جوانان کلاله از وجود چهار پروژه نیمه تمام ورزشی در مناطق روستایی این شهرستان خبر داد و اظهار داشت که برای تکمیل عملیات ساخت آنها به بیش از ۶۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

    نیازبه اعتبار۶۰میلیاردی برای تکمیل۴پروژه‌ ورزشی کلاله

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین نازمحمد واحدی روز جمعه به ایرنا گفت که این پروژه‌ها شامل سالن ورزشی روستای “کنگر”، سالن ورزشی و زمین چمن مصنوعی روستای “مالای شیخ” و چمن مصنوعی روستای “کوسه” کلاله می‌شود مضاف بر اینکه یک خانه کشتی نیز توسط نیکوکاران با ۱۴ میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان در حال ساخت است.

    وی با اشاره به افتتاح مرحله نخست زمین چمن روستای کوسه با هفت هزار مترمربع مساحت اواخر بهمن ماه امسال با حضور معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزیر ورزش و جوانان افزود: در مرحله بعدی سکوی ویژه تماشاگران، بخش اداری، رختکن، پیست دو و میدانی و روشنایی آن با بیش از ۳۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری خواهد رسید.

    واحدی، سرانه فضای ورزشی کلاله را ۴۰ سانتی‌متر اعلام کرد و گفت: هم اکنون این شهرستان هفت سالن ورزشی شهری، سه سالن ورزش روستایی و چند فضای ورزشی روباز دارد که در مجموع سرانه فضای ورزشی آن ۱۷ سانتی‌متر از متوسط استانی کمتر است.

    وی تصریح کرد: کلاله استعدادهای خوبی در رشته‌های رزمی، والیبال، بسکتبال و کبدی دارد که به عنوان نمونه “ایلشن داودی پور و ماهان امانی” از این شهرستان به اردوی تیم ملی والیبال جوانان دعوت شدند و “محمدمهدی و محمدهادی لکزایی فرد” برادران دوقلوی کلاله‌ای نیز بازیکن تیم ملی بسکتبال جوانان هستند. 

    رییس اداره ورزش و جوانان کلاله ادامه داد: هم اکنون ۳۷ هیات ورزشی در رشته‌های گوناگون از جمله “کبدی، رزمی، تکواندو، تنیس روی میز، روستایی و عشایری، ژیمناستیک، سوارکاری، فوتبال، کاراته، کشتی، کوهنوردی، والیبال، بسکتبال، همگانی، بدمینتون، پرورش اندام، اسکیت و انجمن‌های ورزشی” در این شهرستان فعال هستند.

    واحدی گفت: به سبب نبود امکانات و زیرساخت‌های لازم در برخی رشته‌ها مانند ژیمناستیک و شمشیربازی در کلاله، ورزشکاران این شهرستان مجبورند از امکانات شهرهای همجوار استفاده کنند.

    وی افزود: کلاله ظرفیت خوبی برای توسعه رشته‌های رزمی و کبدی دارد و با هماهنگی انجام شده تا فروردین سال آینده نخستین خانه “موی تای” استان گلستان در این شهرستان افتتاح شود.

    موی تای (تای‌بوکسینگ یا بوکس تایلندی) یکی از کمیته‌های رزمی فدراسیون انجمن‌های ورزشی است که مبارزات آن پرتکنیک و در رینگ برگزار می‌شود و ورزشکاران  این رشته از ضربات دست و پا استفاده می‌کنند و تکنیک‌های آن برای هر رده سنی متفاوت است.

    به گفته رییس اداره ورزش و جوانان کلاله هم اکنون ۲ هزار و ۵۰۰ ورزشکار سازمان یافته در این شهرستان ۱۳۰ هزار نفری فعالیت ورزشی دارند که باتوجه به شیوع کرونا تعداد آنان به هزار و ۳۰۰ نفر کاهش یافته است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *