×
×

رئیس اداره فرش دستباف سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان کرمان
اجرای طرح بیمه حامی قالیبافان درکرمان

  • کد نوشته: 25404
  • ۱۳۹۹-۱۲-۰۸
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین روح الله اسلامی شامگاه پنجشنبه در گفت ‌و گو با ایرنا اظهار داشت: با پیگیری های اداره فرش سازمان صمت استان و هماهنگی مرکز فرش ملی ایران توانستیم در ایام مبارک ماه رجب یکی از بزرگترین پروژه های مربوط به حوزه فرش دستبافت را با نام طرح بیمه حامی قالیبافان راه اندازی کنیم.
    اجرای طرح بیمه حامی قالیبافان درکرمان
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس اداره فرش دستباف سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان کرمان گفت: طرح بیمه حامی قالیبافان استان در راستای بیمه تکمیلی درمان فعالان این رشته صنایع دستی وارد مرحله اجرا شد.

    اجرای طرح بیمه حامی قالیبافان درکرمان

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین روح الله اسلامی شامگاه پنجشنبه در گفت ‌و گو با ایرنا اظهار داشت: با پیگیری های اداره فرش سازمان صمت استان و هماهنگی مرکز فرش  ملی ایران توانستیم در ایام مبارک ماه رجب یکی از بزرگترین پروژه های مربوط به حوزه فرش دستبافت را با نام طرح بیمه حامی قالیبافان راه اندازی کنیم.

    وی افزود: بیمه یاد شده در حوزه بیمه تکمیلی درمان این قشر زحمتکش و نجیب استان کرمان است که با همکاری شرکت سهامی بیمه ایران و بانک مهر ایران به صورت تسهیلات قرض الحسنه یا اقساط ۳۶ ماهه ایجاد شد.

    این مسئول تاکید کرد: متقاضیان می‌توانند با استفاده از گوشی همراه خود از طریق وارد کردن *۶۶۵۵*۳۱۰۰۰# به صورت غیر حضوری علاوه بر بیمه تکمیلی همزمان با یک نفر ضامن آزاد، قالیباف و یا کارمند از تسهیلات۲۰۰میلیون ریالی خرید کالای ایرانی با سود چهاردرصد بهره مند شوند.

    اسلامی خاطرنشان کرد: در صورت تداوم این طرح، شخص بیمه گذار می تواند تا ۱۵ سال از بازنشستگی حق بیمه بهره مند و استفاده کند.

    وی یادآور شد: هم اکنون ۷۲ هزار بافنده در استان کرمان فعالند که در این میان ۲۳ هزار ۱۰۰ نفر آنان بیمه هستند.

    اسلامی با بیان اینکه تاکنون برای ۴۰ هزار نفر در استان کرمان کارت قالیبافی صادر شده است، خاطرنشان کرد: در سال ۹۹ حدود ۶۳۵ مترمربع فرش  دستبافت  در این استان بافته شده است. 

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *