×
×

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی
سرمایه‌گذاری ۱۲هزارمیلیاردی در استان

  • کد نوشته: 25669
  • ۱۳۹۹-۱۲-۱۱
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، حبیب امین زاده اظهار کرد: جذب این میزان سرمایه گذاری از طریق صدور یک هزار و ۳۰۰ فقره جواز تاسیس ایجادی برای آغاز سرمایه گذاری در داخل شهرک های صنعتی با پیش بینی اشتغال ۲۸ هزار نفر انجام شد.
    سرمایه‌گذاری ۱۲هزارمیلیاردی در استان
  • تبلیغ هدفمند

    رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: در ۱۰ ماه گذشته سالجاری ۱۲ هزار میلیارد تومان در شهرک‌های صنعتی استان سرمایه‌گذاری شد.

    سرمایه‌گذاری ۱۲هزارمیلیاردی در استان

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، حبیب امین زاده اظهار کرد: جذب این میزان سرمایه گذاری از طریق صدور یک هزار و ۳۰۰ فقره جواز تاسیس ایجادی برای آغاز سرمایه گذاری در داخل شهرک های صنعتی با پیش بینی اشتغال ۲۸ هزار نفر انجام شد.

    وی ادامه داد: این موضوع حاکی از افزایش علاقه مندی برای سرمایه گذاری در بخش صنعت آذربایجان شرقی بوده که جهش تولید را در بر داشته و استان از نظر صدور جواز تاسیس ایجادی رتبه سوم و رتبه نخست را در صدور جواز تاسیس در کشور کسب کرده است.  

    امین زاده یادآور شد: حمایت و توسعه سرمایه گذاری های موجود با صدور ۱۳۰فقره  جواز توسعه ای برای افزایش ظرفیت و تنوع محصولات تولیدی واحدهای صنعتی با پیش بینی افزایش سرمایه گذاری چهار میلیارد تومان و افزایش اشتغال ۲هزار و ۴۰۰ نفر و کسب رتبه اول استان در صدور جواز توسعه ای در کشور را در سال جهش تولید به همراه داشته است.  

    وی با اشاره به برخی طرح های راه اندازی شده در آذربایجان شرقی افزود: طرح آذران چوب کیمیا روکش ملامینه،  تولید تلویزیون شرکت ندای افق برتر ویستا در استان،  طرح تولید کاغذ حساس شرکت پویا رول ماندگار،  طرح صنایع شیمیایی وبهداشتی همسازان شیمی خاورمیانه در زمینه مواد شیمیایی،  طرح شرکت مدیریت فرآورده های سرامیک اسپینل در زمینه سرامیک نسوز،  طرح شرکت آسیا آذر صنعت ملکان در زمینه ظروف و مصنوعات تزیینی فلزی از جمله طرح های راه اندازی شده در بخش صنعت آذربایجان شرقی در ۱۰ ماهه گذشته است.  

    وی همچنین از اعطای معافیت گمرکی واردات ماشین آلات خط تولید و تکنولوژی  ماده ۱۱۹ به تعداد ۲۵۰فقره به ارزش ۱۰۰ میلیون دلار خبر داد و گفت: اعطای معافیت گمرکی واردات مواداولیه مورد نیاز واحدهای تولیدی(موضوع ماده۱۲۱ قانون امور گمرکی) به تعداد هشت فقره از جمله آنهاست.  

    آذربایجان شرقی دارای ۵۶ شهرک و ناحیه صنعتی است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *