×
×

بر اساس گزارش مرکز عملیات و هدایت فوریت های پزشکی اردبیل
بازهم بی‌احتیاطی،بازهم مسمومیت‌با مونوکسیدکربن

  • کد نوشته: 25672
  • ۱۳۹۹-۱۲-۱۱
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، بر اساس گزارش مرکز عملیات و هدایت فوریت های پزشکی، این حادثه تاکنون فوتی نداشته است و افراد مسموم شده تحت درمان قرار گرفته‌اند.
    بازهم بی‌احتیاطی،بازهم مسمومیت‌با مونوکسیدکربن
  • تبلیغ هدفمند

    مرکز عملیات و هدایت بحران فوریت‌های پزشکی استان اردبیل اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۶ نفر در اردبیل دچار مسمومیت با گاز مونواکسید کربن شده و به بیمارستان‌های امام خمینی‌(ره) و سبلان اعزام شدند.

    بازهم بی‌احتیاطی،بازهم مسمومیت‌با مونوکسیدکربن

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، بر اساس گزارش مرکز عملیات و هدایت فوریت های پزشکی، این حادثه تاکنون فوتی نداشته است و افراد مسموم شده تحت درمان قرار گرفته‌اند.

    مرکز عملیات و هدایت بحران فوریت‌های پزشکی استان نسبت به استفاده اصولی از وسایل گرمایشی در منازل در پی برودت هوا هشدار داد و اعلام کرد: کم‌دقتی در استفاده از وسایل گرمایشی در امکان سربسته و منازل مسکونی، به دلیل عدم رعایت هشدارهای امنیتی و سهل‌انگاری موجب رخ دادن حوادث ناگواری می‌شود.

    بنا به اعلام این مرکز، جهت جلوگیری از بروز هر نوع حادثه ناگوار مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن، شهروندان باید قبل از روشن کردن وسایل گرمایشی مثل بخاری از متصل بودن صحیح دودکش ‏بخاری به بدنه بخاری و محل خروج گاز در ساختمان اطمینان حاصل کنند.

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل، یک هفته پیش نیز در سه حادثه پی در پی مسمومیت با گاز منواکسیدکربن در شهرستان اردبیل، ۲ نفر جان باخته و ۶ نفر دیگر نیز در بیمارستان بستری شدند.

    به گزارش بازار کسب و کار، با سرد شدن هوا و رعایت نکردن اصول ایمنی در کاربرد وسایل گرمایشی همه ساله موجب مسمومیت و فوت تعدادی از اهالی استان اردبیل می‌شود.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *