×
×

رئیس کل دادگستری استان اردبیل
رکن اصلی‌وکالت عدالت‌محوری است

  • کد نوشته: 25804
  • ۱۳۹۹-۱۲-۱۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، ناصر عتباتی روز سه‌شنبه در مراسم تحلیف وکلای کارآموز در اردبیل با بیان اینکه وکالت هنر دفاع از حق و قانون است، افزود: وکلا باید در رسالت خود دقت، هوشیاری و عدالت‌محوری را مبنای کار خود قرار دهند و ارزش قلم‌ را حفظ کنند.
    رکن اصلی‌وکالت عدالت‌محوری است
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: حق‌طلبی و عدالت‌محوری مهم‌ترین رکن در وکالت است که وکلا باید آن را سرلوحه امور خود قرار دهند.

    رکن اصلی‌وکالت عدالت‌محوری است

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، ناصر عتباتی روز  سه‌شنبه در مراسم تحلیف وکلای کارآموز در اردبیل با بیان اینکه وکالت هنر دفاع از حق و قانون است، افزود: وکلا باید در رسالت خود دقت، هوشیاری و عدالت‌محوری را مبنای کار خود قرار دهند و ارزش قلم‌ را حفظ کنند.

    وی اجرای صحیح قانون را در گرو تعهد، تخصص و همکاری قضات و وکلا دانست و گفت: استفاده از ظرفیت و تجارب پیشکسوتان با رویکرد تلاش برای مصالحه در پرونده‌ها باید در اولویت کاری وکلا قرار بگیرد.

    عتباتی از تعامل و همکاری مناسب دادگستری استان اردبیل و کانون وکلا خبرداد و افزود: این تعامل در راستای تسهیل خدمات‌رسانی به مردم بسیار ضروری است و موجب صدور آرای صحیح و بدون ضایع شدن حقوق طرفین دعوی می‌شود.

    رضا زرعی ، رئیس کانون وکلای استان اردبیل نیز در این مراسم با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۶۰۰ وکیل در استان فعالیت می‌کنند، افزود: امروز نیز ۳۳ کارآموز سوگند نامه یاد کرده و وارد رسالت خطیر و ارزشمند وکالت می‌شوند.

    وی با بیان اینکه سرنوشت نهاد وکالت برای ما بسیار حائز اهمیت است، اظهارکرد: کارآموزانی که با ادای سوگند به شغل وکالت نائل می‌شوند همواره باید به سوگندنامه خود پایبند بوده و در کنار مردم قرار بگیرند و مردم را به حقوق خود آشنا کنند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *