×
×

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر
تاپایان۱۴۰۰ همه خانه‌دار می‌شوند

  • کد نوشته: 25832
  • ۱۳۹۹-۱۲-۱۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، احمد لطفی روز سه شنبه به مناسبت ۱۴ اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد به فرمان امام راحل افزود: امسال با تمهیدات انجام شده عملیات اجرایی یکهزار و ۷۵۰ واحد مسکونی برای مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی در این استان آغاز شد که یکهزار و ۵۰۰ واحد از این خانه‌ها در اجرای تفاهم‌نامه استانداری بوشهر، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و کمیته امداد در مدت یک سال احداث می‌شود.
    تاپایان۱۴۰۰ همه خانه‌دار می‌شوند
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: با توجه به پروژه‌های در دست ساخت، مسکن مورد نیاز تمامی خانوارهای با جمعیت ۲ نفر به بالا زیر پوشش این نهاد در این استان تا پایان سال ۱۴۰۰ تامین می‌شود.

    تاپایان۱۴۰۰ همه خانه‌دار می‌شوند
    تاپایان۱۴۰۰ همه خانه‌دار می‌شوند
    تاپایان۱۴۰۰ همه خانه‌دار می‌شوند

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، احمد لطفی روز سه شنبه به مناسبت ۱۴ اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد به فرمان امام راحل افزود: امسال با تمهیدات انجام شده عملیات اجرایی یکهزار و ۷۵۰ واحد مسکونی برای مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی در این استان آغاز شد که یکهزار و ۵۰۰ واحد از این خانه‌ها در اجرای تفاهم‌نامه استانداری بوشهر، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و کمیته امداد در مدت یک سال احداث می‌شود.

    وی بیان کرد: همچنین ۲۳۰ واحد مسکونی دیگر نیز از محل تفاهم نامه شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به صورت مشارکتی با کمیته امداد در شهرهای کنگان، دیر، عسلویه و جم و ۲۰ واحد مسکونی نیز با مشارکت خیران احداث خواهد شد.

    لطفی ادامه داد: انتظار می‌رود با توجه به پروژه‌های در دست ساخت و در صورت تامین زمین برای واحدهایی که مشکل زمین دارند تا پایان سال ۱۴۰۰ مشکل مسکن همه خانواده‌های ۲ نفر به بالا زیر پوشش کمیته امداد در این استان برطرف و به نوعی سال خودکفایی نیازمندان استان بوشهر در بخش مسکن باشد.

    وی با بیان اینکه تاکنون سه هزار واحد مسکونی مددجویی در قالب طرح‌های مختلف در استان بوشهر برای جامعه هدف کمیته امداد احداث شده‌است، گفت: در سال جاری ۷۰۰ واحد مسکونی ۵۰ متری نیز با ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار با مشارکت سپاه، ستاد اجرایی فرمان امام و کمیته امداد احداث شده‌است.

    لطفی اضافه کرد: افزون براین امسال ۲هزار و ۲۹۸ خدمت بازسازی و تکمیل واحد مسکونی مددجویان زیر پوشش این نهاد با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار از محل منابع دولتی، امداد و کمک خیران در استان بوشهر احداث و بازسازی شده‌است.

    مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: امسال ۶هزار و ۷۰۰ فرصت شغلی با ۱۴ میلیارد تومان اعتبار و درآمد ماهانه ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در این استان برای جامعه هدف این نهاد ایجاد شده‌است.

    وی ادامه داد: همچنین در سال جاری یکهزار و ۸۶۰ نفر از مددجویان استان بوشهر با اجرای طرح‌های اشتغال، خودکفا و از حمایت کمیته امداد خارج شده‌اند.

     لطفی درباره طرح اکرام ایتام و محسنین بیان کرد: در زمان حاضر۳۱هزار و ۲۲۸ حامی، مسئولیت ۲هزار و ۲۳۲ یتیم و پنج هزار و ۴۵۸ فرزند محسنین در استان بوشهر را برعهده دارند که امسال تاکنون حامیان ۱۶ میلیارد تومان به جامعه هدف خود در این استان کمک کرده‌اند.

    وی بیان کرد: متوسط مشارکت اجتماعی خیران در برنامه‌های فقر زدایی کمیته امداد در استان بوشهر ۱۸۶ درصد است که نسبت به میانگین کشوری که ۱۸۰ درصد اعلام شده افزایش نشان می‌دهد.

    مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: اهدای چهار هزار و ۵۰۰ دستگاه تبلت و سه هزار و ۷۰۰ سیم کارت دانش‌آموزان به ارزش ۱۳ میلیارد تومان با کمک خیران حقیقی و حقوقی بین دانش‌آموزان زیر پوشش این نهاد برای سرعت بخشی در آموزش از جمله دیگر اقدامات خیران این استان است.

    وی پرداخت ۱۴۷میلیارد تومان مستمری، پنج هزار و ۱۹۰ فقره وام ضروری قرض الحسنه از صندوق امداد ولایت و بیمه اجتماعی یکهزار و ۱۶۲ خانواده را از جمله دیگر خدمات کمیته امداد در استان بوشهر عنوان کرد.

    در زمان حاضر ۸۶ هزار نفر در قالب ۴۶ هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد استان بوشهر قرار دارند که از این جمعیت ۲۲ هزار و ۷۷ خانوار زن سرپرست هستند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *