فرماندار سلسله گفت: مشکل سایت دفع پسماند خرگوشناب و لزوم جابجایی آن در جلسات مختلف مطرح شده اما تاکنون نهایی شده است و باید یک بار برای همیشه برطرف شود.
×
×

رفع معضل سایت دفع پسماند سلسله

  • کد نوشته: 25865
  • ۱۳۹۹-۱۲-۱۳
  • ۰
  • فرماندار سلسله گفت: مشکل سایت دفع پسماند خرگوشناب و لزوم جابجایی آن در جلسات مختلف مطرح شده اما تاکنون نهایی شده است و باید یک بار برای همیشه برطرف شود.
    رفع معضل سایت دفع پسماند سلسله
  • تبلیغ هدفمند
    فرماندار: معضل سایت دفع پسماند سلسله برطرف شود
    رفع معضل سایت دفع پسماند سلسله

    فرماندار سلسله گفت: مشکل سایت دفع پسماند خرگوشناب و لزوم جابجایی آن در جلسات مختلف مطرح شده اما تاکنون نهایی شده است و باید یک بار برای همیشه برطرف شود.

    به گزارش ایرنا، مرتضی مهدوی کیا در جلسه کارگروه پسماند شهرستان سلسله در سالن جلسات فرمانداری، با بیان اینکه یکی از مطالبات اصلی مردم شهرستان و سازمان های مردم نهادی که در حوزه زیست محیطی فعالیت دارند، جابجایی سایت دفع پسماند خرگوشناب است.

    وی افزود: در سالهای گذشته هزینه هایی برای جابجایی سایت دفع پسماند شهرستان از نظر مطالعات کارشناسی صورت گرفته است که نمی توان آنها را نادیده گرفت بلکه باید از طریق معقولانه تری، تصمیمی جدی و مناسب اتخاذ کرد که یک بار برای همیشه این معضل برطرف شود.

    مهدوی کیا با تاکید بر لزوم پای کار بودن اداره محیط زیست برای رفع این مشکل، ادامه داد: باید پذیرفت که در هر کاری که مردم مشارکت نمایند، نتایج بهتری حاصل خواهد شد بنابراین در این مشکل هم باید سعی کنیم مردم را پای کار آوریم.

    فرماندار سلسله با تاکید بر پرهیز از انجام کار غیراصولی و شتابزده، عنوان کرد: باید نهایت تلاش خود را به کار گیریم تا در بازه زمانی کوتاه مدت با راهکاری اصولی این مشکل حل شود.

    وی با اشاره به لزوم بی خطرسازی پسماندهای پزشکی مطب ها و کلینیک های سطح شهر، بیان کرد: یکی از دغدغه های مهم در حوزه سلامت مردم، بی خطرسازی پسماندهای پزشکی است و شهرداری و شبکه بهداشت و درمان شهرستان باید نظارتی جدی در این زمینه داشته باشند.

    مهدوی کیا با اشاره به پسماندهای روستاهای شهرستان، گفت: خوشبختانه در راستای فرهنگ سازی های صورت گرفته و همکاری های بخشداری ها و مردم، اقدامات خوبی صورت گرفته اما با توجه به گردشگر پذیر بودن شهرستان باید شاهد پاکسازی خوب و شایسته محیط روستاها باشیم.

    وی افزود: محیط زیست برای همه ما و نسل های آینده است و همه باید در اینخصوص دغدغه داشته و با اقدامات جهادی و تلاش دغدغه ها و مشکلات شهرستان را در حوزه محیط زیست برطرف کنیم

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *