×
×

نخستین همایش سراسری ترویج فرهنگ قرض الحسنه کمیته امداد برگزار شد
بیش۳۷۰۰۰نیازمندازتسهیلات قرض الحسنه بهره مندشدند

  • کد نوشته: 25903
  • ۱۳۹۹-۱۲-۱۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد،عیسی بابایی، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت:صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان گلستان با کمک خیران و نیکوکاران و اعتبارات امدادی از سال ۹۶ تاکنون توانسته، ۳۷ هزار و ۲۸۰ مورد تسهیلات قرض الحسنه با تخصیص اعتباری بالغ بر ۲۱۷ میلیارد و ۳۱۸ میلیون تومان به مددجویان و نیازمندان اعطاء کند.
    بیش۳۷۰۰۰نیازمندازتسهیلات قرض الحسنه بهره مندشدند
  • تبلیغ هدفمند

    نخستین همایش سراسری ترویج فرهنگ قرض الحسنه با حضور عیسی بابایی،مدیرکل کمیته امداد استان و جمعی از خیران و نیکوکاران سپرده گذار گلستانی به صورت ویدیو کنفرانس با سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد کشور برگزار شد.

    بیش۳۷۰۰۰نیازمندازتسهیلات قرض الحسنه بهره مندشدند

    بیش۳۷۰۰۰نیازمندازتسهیلات قرض الحسنه بهره مندشدند
    بیش۳۷۰۰۰نیازمندازتسهیلات قرض الحسنه بهره مندشدند

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد،عیسی بابایی، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت:صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان گلستان با کمک خیران و نیکوکاران و اعتبارات امدادی از سال  ۹۶ تاکنون توانسته، ۳۷ هزار و ۲۸۰ مورد تسهیلات قرض الحسنه با تخصیص اعتباری بالغ بر ۲۱۷ میلیارد و ۳۱۸ میلیون تومان به مددجویان و نیازمندان اعطاء کند.

    بابایی  با اشاره به افتتاح حساب صندوق امداد ولایت استان برای بیش از ۱۴۴ هزار نفر در ۴ ساله ی اخیر تصریح کرد: این صندوق از سال ۹۷ تاکنون توانسته  ۵۷۴ مورد سپرده کلان را از خیران و نیکوکاران جذب کند.

    وی خاطر نشان کرد:صندوق امداد ولایت استان با پیروی از اصول بانکداری اسلامی و چشم‌پوشی از سودهای مرسوم در شبکه بانکی، در سالجاری تاکنون بیش از ۱۰ هزار مورد تسهیلات با اعتباری بالغ بر ۷۷ میلیارد و ۹۳۸ میلیون تومان به مددجویان و اقشار نیازمند ومحروم استان پرداخت کرده است.
    مدیرکل کمیته امداد استان گلستان یادآور شد: پرداخت وام‌های صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در زمینه وام های کارگشایی، ودیعه،ساخت و تعمیرات مسکن ،ازدواج، درمان، دانشجویی، اشتغال و خودکفایی به واجدین شرایط پرداخت می‌شود.
    بابایی گفت: این صندوق با ترویج و نهادینه سازی فرهنگ قرض الحسنه در جامعه و با هدف جذب سپرده‌های مردمی از سپرده گذاری خیران و نیکوکاران، در نظر دارد با برنامه ریزی هدفمند، پرداخت حداکثری وام‌های قرض الحسنه را تسریع و تسهیل کند.
    وی  با تبریک ۱۴ اسفند، سالروز تاسیس کمیته امدادعنوان کرد: این نهاد با هدف یاری رسانی و رسیدگی به محرومان و مستضعفان با اولویت توانمندسازی  آنان ایجاد شده، از این رو صندوق قرض الحسنه امداد ولایت با استفاده از امکانات و بانک اطلاعاتی جامع و کامل جامعه هدف خود و با یک برنامه‌ریزی دقیق و منسجم نسبت به خدمت رسانی به اقشار نیازمند و اعطای تسهیلات به اقشار تحت حمایت خود متمرکز شده است .  
    گفتنی است،در این همایش از امر خداپسندانه سپرده گذاری خیران و نیکوکاران گلستانی در صندوق امداد ولایت کمیته امداد استان در راستای کمک به مددجویان و اقشار نیازمند، تجلیل بعمل آمد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *