×
×

استاندار اردبیل
۳۶هزارنفر در صنعت‌فرش بیمه‌شدند

  • کد نوشته: 25935
  • ۱۳۹۹-۱۲-۱۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا ، اکبر بهنامجو در جلسه شورای اشتغال استان اردبیل اظهارکرد: کارخانه‌های پتروشیمی، نساجی، سردخانه‌ها با ظرفیت ۴۰۰هزار تن، فاز جدید کارخانه اشجع باتری، فاز دوم کارخانه کامیون سازی حدید مبتکران، کارخانه کریستال، پایاب سدها، تکمیل گلخانه‌ها و پهنه‌های معدنی از جمله طرح‌های تولیدی هستند که دارای ظرفیت اشتغال خوبی بوده و در ماه‌های ابتدایی سال آینده بهره‌برداری خواهند شد.
    ۳۶هزارنفر در صنعت‌فرش بیمه‌شدند
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار اردبیل گفت: چندین کارخانه‌ بزرگ با ظرفیت اشتغال‌زایی قابل توجه در استان مراحل پایانی کار را می‌گذرانند و در نیمه اول سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری خواهند رسید.

    ۳۶هزارنفر در صنعت‌فرش بیمه‌شدند

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا ، اکبر بهنامجو در جلسه شورای اشتغال استان اردبیل اظهارکرد: کارخانه‌های پتروشیمی، نساجی، سردخانه‌ها با ظرفیت ۴۰۰هزار تن، فاز جدید کارخانه اشجع باتری، فاز دوم کارخانه کامیون سازی حدید مبتکران، کارخانه کریستال، پایاب سدها، تکمیل گلخانه‌ها و پهنه‌های معدنی از جمله طرح‌های تولیدی هستند که دارای ظرفیت اشتغال خوبی بوده و در ماه‌های ابتدایی سال آینده بهره‌برداری خواهند شد.

    وی  با اشاره به اینکه استان اردبیل در صدور پروانه بهره‌برداری رتبه اول شوری را به خود اختصاص داده است، افزود: باید تمام واحدهای در دست اجرا با قابلیت اشتغال‌زایی مناسب احصا و متناسب با حرفه و رشته تحصیلی از افراد بومی استفاده شود.

    بنامجو با بیان اینکه طبق راست‌آزمایی و پیگیری ستاد اشتغال استانداری میزان بیکاری در چهار شهرستان استان کاهش یافته است، گفت: در شهرستان‌های نیر، کوثر، بیله‌سوار و گرمی تعداد متقاضیان کار تقریبا به صفر رسیده و فرمانداران باید جهت شناسایی نیروی کار جدید فراخوان بزنند.

    استاندار اردبیل تشریح کرد: در دیگر شهرستان‌ها نیز تعهد فرمانداران برای اشتغال سال ۱۳۹۹ قابل قبول بوده و با راه‌اندازی واحدهای در دست اجرا جهش مناسبی برای جذب نیرو خواهند داشت.

    وی در ادامه از بیمه شدن حدود۳۶ هزار نفر در صنعت فرش خبر داد و افزود: در صنعت فرش بافی کارگاه‌های زیادی در مرکز استان و شهرستان ها ایجاد شده بطوری که در حال حاضر نزدیک ۳۶ هزار نفر در این صنعت بیمه شده وجود دارد.

    بهنامجو همچنین از جذب حدود ۱۰۰۰ نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران در بخش خصوصی خبرداد و گفت: ایران اسلامی مدیون خون شهدا و جانفشانی‌های ایثارگران است و خدمت به خانواده این عزیزان وظیفه همه مسئولان است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *