×
×

رییس اداره راه و شهرسازی سبزوار
ثبت‌نام۴۱۹نفر در طرح اقدام‌ملی‌مسکن‌سبزوار

  • کد نوشته: 25973
  • ۱۳۹۹-۱۲-۱۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، علی اصغر استیری روز چهارشنبه با بیان این مطلب افزود: در مجموع چهار هزار و ۲۸۷ نفر برای دریافت مسکن ملی در سبزوار ثبت نام کرده بودند.
    ثبت‌نام۴۱۹نفر در طرح اقدام‌ملی‌مسکن‌سبزوار
  • تبلیغ هدفمند

    رییس اداره راه و شهرسازی سبزوار گفت: ثبت‌نام ۴۱۹ نفر در طرح اقدام ملی مسکن سبزوار با پرداخت آورده اولیه ۴۰۰ میلیون ریالی نهایی شده است.

    ثبت‌نام۴۱۹نفر در طرح اقدام‌ملی‌مسکن‌سبزوار

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، علی اصغر استیری روز چهارشنبه با بیان این مطلب افزود: در مجموع چهار هزار و ۲۸۷ نفر برای دریافت مسکن ملی در سبزوار ثبت نام کرده بودند.

     وی اضافه کرد: ۴۷۹ نفر از متقاضیان گشایش حساب داشتند که از این تعداد ۴۱۹ نفر آورده اولیه ۴۰۰ میلیون ریالی نهایی را واریز کردند.

    رییس اداره راه و شهرسازی سبزوار گفت: سهم اولیه این شهر در طرح اقدام ملی مسکن ۵۰۰ مورد اعلام شده بود که این واحدها در قالب ۱۳ بلوک در سایت مسکن مهر توحید شهر احداث می شود.

    استیری با اشاره به پیگیری احداث طرح اقدام ملی مسکن در سبزوار افزود: هم اینک کارگاه ساختمانی پروژه فعال و تجهیز شده و پیمانکار عملیات خاکبرداری پروژه را آغاز کرده است.

    برنامه‌ریزی برای ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در چارچوب اجرای “طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن” در کشور صورت گرفته است که بر این اساس ۲۰۰ هزار واحد در شهرهای جدید با مشارکت بخش خصوصی، ۱۰۰ هزار واحد در مناطق بافت فرسوده شهری توسط شرکت بازآفرینی شهری و ۱۰۰ هزار واحد نیز توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخته می‌شود.

    شهر ۲۵۰ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *