۳۲۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد استان کرمانشاه با حضور رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور روز چهارشنبه به صورت نمادین در شهرستان گیلانغرب به بهره‌برداری رسید.
×
×

بهره‌برداری از ۳۲۰واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد کرمانشاه

  • کد نوشته: 26001
  • ۱۳۹۹-۱۲-۱۴
  • ۰
  • ۳۲۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد استان کرمانشاه با حضور رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور روز چهارشنبه به صورت نمادین در شهرستان گیلانغرب به بهره‌برداری رسید.
    بهره‌برداری از ۳۲۰واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد کرمانشاه
  • تبلیغ هدفمند

    ۳۲۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد استان کرمانشاه با حضور رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور روز چهارشنبه به صورت نمادین در شهرستان گیلانغرب به بهره‌برداری رسید.

    سید مرتضی بختیاری در حاشیه آیین بهره برداری از این وحدهای مسکونی گفت: علاوه بر احداث این ۳۲۰ واحد برای ۷۸۰ واحد مسکونی دیگر مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) نیز تعمیرات اساسی انجام گرفته است.

     وی اظهار داشت: ۷۵۰ واحد مسکونی هم با کمک امداد از نعمت گاز خانگی با پرداخت هزینه‌های گازکشی برخوردار شده‌اند.

    رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور، همچنین از انعقاد تفاهم‌نامه با سازمان بسیج در سطح ۱۵ استان کشور خبر داد و گفت: با اجرای این تفاهم‌نامه در سال آینده ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات با اولویت اشتغال خانگی به منظور جلوگیری از مهاجرت روستاییان در سراسر کشور پرداخت می شود.

    بختیاری اضافه کرد: کمیته امداد استان کرمانشاه با ۱۰۳ درصد پرداخت  از سهم تسهیلات اشتغال زایی رتبه دوم در دستگاه اجرایی در زمینه اشتغال را در سطح استان در سال جاری کسب کرده که  پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال به ۱۱۰ درصد افزایش یابد.

     وی از اعطای کمک های مردم استان کرمانشاه و خیران به مددجویان تحت پوشش قدردانی کرد.

     او همچنین از رفع مشکل احداث ۶۰ واحدمسکونی مددجویان تحت حمایت شهرستان گیلانغرب که در جریان زلزله ۹۶ جامانده اند خبر داد.                                                                     

    معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه هم در این مراسم در سخنانی با قدردانی از همراهی و مشارکت مردم  و کمک کمیته امداددر بازسازی مناطق زلزله زده، همراهی مردم و کمک های دولت را موجب ظرفیت‌سازی در جهت بازسازی و استفاده از تهدید به فرصت در سطح استان عنوان کرد.

    مهرداد سالاری، از انعقاد تفاهم نامه استانداری با کمیته امداد حضرت امام برای لوله کشی گاز چهارهزار واحد مسکونی مددجویان تحت حمایت در سطح استان خبر داد.                             

    بهره‌برداری از ۳۲۰واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد کرمانشاه

    رییس کمیته امداد امام همچنین در ادامه حضور درگیلانغرب از تعدادی از خانواده های مددجویان تحت حمایت در این شهرستان بازدید و دستورات لازم را به منظور رفع مشکل آن ها صادر کرد.

    وی همچنین از واحدهای اشتغال زایی مددجویان تحت حمایت نیز بازدیدکرد و گفت: به واحدهای تولیدی که بتوانند مددجویان تحت حمایت را به کار گیری نمایند تسهیلات قرض الحسنه چهار درصد اعطا خواهد شد.

    رییس کمیته امداد امام (ره) استان کرمانشاه هم گفت: ۳۲۰ واحد مسکونی مددجویی (شهری و روستایی) در تیپ های ۷۰ متری به خانوارهای مددجو واگذار می شود که در این راستا کمیته امداد ۳۵ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض و ۳۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه به این خانوارها پرداخت کرده است.
    محسن رخصی افزود: همچنین همزمان با این آیین امروز ۷۵۰ خانوار تحت حمایت در استان کرمانشاه که به صورت رایگان انشعاب گاز دریافت کرده و اکنون از نعمت گاز بهره مند هستند و ۷۸۰ خانوار مددجوی دیگر نیز که از خدمت تعمیرات منازل مسکونی برخوردار شده اند منازل خود را به صورت تکمیل تحویل خواهند گرفت.

    گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار تن جمعیت دارد که از این تعداد سه هزار و ۲۲۷ خانوار تحت پوشش دارد.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *