معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان گفت: ۲ میلیارد تومان از مجموع پنج میلیارد تومان تسهیلات درخواستی برای جبران بخشی از خسارت‌های کرونا به فعالان این حوزه پرداخت شده است.
×
×

پرداخت ۲ میلیارد تومان تسهیلات کرونا درحوزه گردشگری لرستان

  • کد نوشته: 26005
  • ۱۳۹۹-۱۲-۱۴
  • ۰
  • معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان گفت: ۲ میلیارد تومان از مجموع پنج میلیارد تومان تسهیلات درخواستی برای جبران بخشی از خسارت‌های کرونا به فعالان این حوزه پرداخت شده است.
    پرداخت ۲ میلیارد تومان تسهیلات کرونا درحوزه گردشگری لرستان
  • تبلیغ هدفمند
    ۲ میلیارد تومان تسهیلات کرونا درحوزه گردشگری لرستان پرداخت شد
    پرداخت ۲ میلیارد تومان تسهیلات کرونا درحوزه گردشگری لرستان

    معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان گفت: ۲ میلیارد تومان از مجموع پنج میلیارد تومان تسهیلات درخواستی برای جبران بخشی از خسارت‌های کرونا به فعالان این حوزه پرداخت شده است.

    اسکندر فلاح‌وند” با اعلام این خبر به رسانه ها افزود: در این راستا ۱۹۳ پرونده با ۲۸۱ نفر اشتغال برای دریافت پنج میلیارد و ۱۷۶ میلیون تومان تسهیلات حوزه گردشگری در استان تشکیل شد.

     وی اظهار داشت: با شیوع کرونا و خسارت در بخش گردشگری یکهزار و ۲۰۰ نفر در لرستان بیکار شدند که در این زمینه پرداخت تسهیلات برای کسب و کارهای آسیب دیده در دستور کار قرار گرفت.

    معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان همچنین با اشاره به تورهای گردشگری غیر مجاز در استان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰ تور غیر مجاز گردشگری در استان شناسایی شده که رسیدگی به تخلف آنها از طریق مراجع قضایی و انتظامی در حال پیگیری است.

    ۱۴۲ واحد اقامتی از جمله هتل، مهمانپذیر، اقامتگاه بوم گردی، سفره خانه‌های سنتی و مجتمع‌های خدماتی بین راهی لرستان به مسافران ارائه می کنند که ۲۲ هتل با ظرفیت یکهزار و ۷۰۵ تخت و ۱۰ مهمانپذیر با ظرفیت ۲۹۰ تخت از جمله این مراکز هستند.

    لرستان دارای ۱۵ سفره خانه سنتی و پنج مجتمع گردشگری است و شیوع کرونا بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان به حوزه گردشگری این استان خسارت وارد کرده است.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *