×
×

رییس هیات ورزش‌های همگانی خراسان شمالی
انتخاب خراسان شمالی بعنوان قهرمان لیگ تندرستی

  • کد نوشته: 26288
  • ۱۳۹۹-۱۲-۱۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین مجید جودت روز شنبه در گفتگو با ایرنا افزود: در این دوره از رقابت ها استان سمنان با ارسال ۳۰ هزار و ۷۰۰ کلیپ ورزشی و آذربایجان غربی نیز با ارسال ۲۷ هزار و ۸۰۰ کلیپ ورزشی به ترتیب دوم و سوم شدند.
    انتخاب خراسان شمالی بعنوان قهرمان لیگ تندرستی
  • تبلیغ هدفمند

    رییس هیات ورزش‌های همگانی خراسان شمالی گفت: شهروندان این استان با ارسال ۳۸ هزار و ۴۰۰ کلیپ حرکات ورزشی به نخستین دوره لیگ تندرستی کشور، قهرمان این رویداد شدند.

    انتخاب خراسان شمالی بعنوان قهرمان لیگ تندرستی

    انتخاب خراسان شمالی بعنوان قهرمان لیگ تندرستی
    انتخاب خراسان شمالی بعنوان قهرمان لیگ تندرستی

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین مجید جودت روز شنبه در گفتگو با ایرنا افزود: در این دوره از رقابت ها استان سمنان با ارسال ۳۰ هزار و ۷۰۰ کلیپ ورزشی و آذربایجان غربی نیز با ارسال ۲۷ هزار و ۸۰۰ کلیپ ورزشی به ترتیب دوم و سوم شدند.

    وی با بیان اینکه این لیگ در ۴۵ روز و با حضور ۳۱ استان برگزار شد، خاطرنشان کرد: در این رویداد ورزشی روزانه در سایت فدراسیون ورزش های همگانی کشور یک الگوی حرکت ورزشی ارائه می شد که عموم مردم می توانستند با مراجعه به نشانی  IRANTANDOROSTI.IR  و عضویت، با ضبط ۳۰ ثانیه از فعالیت های ورزشی خود و بارگذاری آن در این لیگ شرکت کنند.

    جودت با بیان اینکه این رقابت ها با هدف ایجاد انگیزه ورزش در بین آحاد جامعه برگزار شد،  افزود: حضور در این لیگ برای آحاد مردم آزاد بود و افراد بالای ۱۰ سال می‌توانستند، نسبت به ثبت نام در سایت ایران تندرستی اقدام کرده و روزانه ۳۰ ثانیه از حرکات ورزشی خود را در سامانه بارگذاری کنند.
    وی با اشاره به ۲۵ شهر برتر در این مسابقات یادآور شد: بر اساس امتیاز کسب شده از سوی ورزشکاران، شهرستان های بجنورد و مانه سملقان نیز جزو ۲۵ شهر برتر کشور در این رویداد ورزشی شدند.

    استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی با ۲۵ هزار ورزشکار بیمه شده دارای ۴۵ هیات ورزشی فعال است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *