×
×

استاندار خراسان شمالی
ناجا با جانفشانی ورشادت خود، ایران اسلامی را می سازد

  • کد نوشته: 26306
  • ۱۳۹۹-۱۲-۱۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، مهندس"محمدعلی شجاعی" در دیدار با خانواده معظم شهید والامقام"مجید رجایی" با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: هر یک از فرزندان این مرز و بوم که به شهادت می رسند، وظیفه ما مسئولان را در قبال مسئولیتی که داریم صد برابر می کند.
    ناجا با جانفشانی ورشادت خود، ایران اسلامی را می سازد
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه پلیس یک نیروی مقتدر و پیرو خط ولایت است، گفت: امروز نیروهای مسلح خصوصا ناجا با جانفشانی و رشادت کشور را می سازد.

    ناجا با جانفشانی ورشادت خود، ایران اسلامی را می سازد

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، مهندس”محمدعلی شجاعی” در دیدار با خانواده معظم شهید والامقام”مجید رجایی” با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: هر یک از فرزندان این مرز و بوم که به شهادت می رسند، وظیفه ما مسئولان را در قبال مسئولیتی که داریم صد برابر می کند.

    وی با اشاره به اینکه همه ما مسئولان وظیفه داریم تا در این نظام مقدس ادامه دهنده راه پر افتخار شهدا باشیم، افزود: حرکت در مسیر نظام اسلامی و سرباز ولایت بودن و خصوصا ادامه دادن راه شهدا، باید با نهایت جدیت در سرلوحه کاری تمام مسئولان باشد.

    استاندار خراسان شمالی ادامه داد: نیروهای مسلح خصوصا نیروی انتظامی امروز توانسته اند با جانفشانی و رشادت ایرانی را بسازند که همه ما به آن افتخار کنیم.
    عالی ترین مقام دولت در استان با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری همواره می فرمایند نیروی انتظامی یک نیروی خاص است، تصریح کرد: نیروی انتظامی به شکر خداوند متعال هم در استان و هم در کل کشور وظیفه خود را به خوبی و درستی انجام داده است.
    مهندس شجاعی با بیان اینکه همواره می بینیم نیروی انتظامی در مسیر اقتدار و توسعه کشور با جانفشانی گام بر میدارد، خاطر نشان کرد: امروز نیروی انتظامی افرادی را تربیت کرده است که باشجاعت و ایثار از آب و خاک ایران اسلامی دفاع می کنند که نمونه این عزیزان شهید رجایی است که با توجه به سن کمی که داشتند به بصیرت کامل رسیده بود.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *