بیرجند - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از پیوستن ۸۰ روستای دیگر به شبکه ملی اطلاعات و برخورداری مدارس این روستاها از اینترنت در سال جاری خبر داد.
×
×

اتصال مدارس ۸۰ روستای خراسان جنوبی به شبکه ملی اطلاعات

  • کد نوشته: 26345
  • ۱۳۹۹-۱۲-۱۸
  • ۰
  • مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از پیوستن ۸۰ روستای دیگر به شبکه ملی اطلاعات و برخورداری مدارس این روستاها از اینترنت در سال جاری خبر داد.
    اتصال مدارس ۸۰ روستای خراسان جنوبی به شبکه ملی اطلاعات
  • تبلیغ هدفمند
    مدارس ۸۰ روستای خراسان جنوبی به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
    اتصال مدارس ۸۰ روستای خراسان جنوبی به شبکه ملی اطلاعات

    مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از پیوستن ۸۰ روستای دیگر به شبکه ملی اطلاعات و برخورداری مدارس این روستاها از اینترنت در سال جاری خبر داد.

    محمدعلی واقعی در حاشیه برنامه گفتمان هفته که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، افزود: این ۸۰ روستا در قالب تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، به شبکه ملی اطلاعات متصل شده است.

    وی اظهار داشت: هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه برقراری عدالت آموزشی و اجتماعی، جذب و نگهداشت دانش‌آموزان در مناطق روستایی، عشایری و مرزی است.

    مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: ۲۸ هزار و ۵۳۷ نفر از مردم روستاهای ۱۰ شهرستان استان از اینترنت و شبکه ملی اطلاعات برخوردار شدند.

    ۱۷۶ هزار دانش‌آموز در ۲ هزار و ۷۸۸ مدرسه استان خراسان جنوبی تحصیل می‌کنند و آموزش در این استان به ۲ شکل مجازی و حضوری ادامه دارد.

    خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و بیش از ۴۰ درصد جمعیت این استان در مناطق روستایی ساکن است.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *