- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: شهروندان قزوینی در قالب طرح زمستانه امسال چهار هزار و ۷۱۰ جلد کتاب را به ارزش حدود ۲ میلیارد ریال از کتابفروشی‌ها خریداری کردند.
×
×

فروش ۴هزار و ۷۱۰ جلد کتاب در طرح زمستانه قزوین

  • کد نوشته: 26357
  • ۱۳۹۹-۱۲-۱۸
  • ۰
  • - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: شهروندان قزوینی در قالب طرح زمستانه امسال چهار هزار و ۷۱۰ جلد کتاب را به ارزش حدود ۲ میلیارد ریال از کتابفروشی‌ها خریداری کردند.
    فروش ۴هزار و ۷۱۰ جلد کتاب در طرح زمستانه قزوین
  • تبلیغ هدفمند
    چهار هزار و ۷۱۰ جلد کتاب در طرح زمستانه قزوین به فروش رسید
    فروش ۴هزار و ۷۱۰ جلد کتاب در طرح زمستانه قزوین

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: شهروندان قزوینی در قالب طرح زمستانه امسال چهار هزار و ۷۱۰ جلد کتاب را به ارزش حدود ۲ میلیارد ریال از کتابفروشی‌ها خریداری کردند.

    محمدحسین اسماعیلی با اعلام این خبر، اظهار داشت: ۱۰ کتابفروشی از استان قزوین، در طرح زمستانه کتاب ۹۹ فعالیت داشتند که بابت فروش خود ۵۰۰ میلیون ریال یارانه از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کردند.
    مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان به جزئیات طرح زمستانه فروش کتاب در سال جاری اشاره کرد و گفت: هشت کتابفروشی‌ در مرکز استان و ۲ کتابفروشی در شهرستان البرز و تاکستان در این طرح مشارکت داشتند و امیدواریم در طرح های بعدی تعداد بیشتری کتابفروشی در طرح شرکت کنند.
    اسماعیلی ادامه داد: این طرح در هر فصل با هدف حمایت از ناشران و کتابفروشی‌ها و توسعه کتاب و کتابخوانی با حمایت خانه کتاب و ادبیات ایران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.
    وی با بیان اینکه نقش مطالعه و کتابخوانی در رشد و بالندگی جامعه بر کسی پوشیده نیست،افزود: هر چه قدر بتوانیم به ترویج این فرهنگ کمک کنیم، به فرهنگ و ارتقای دانش جامعه خود کمک کرده ایم.
    طرح زمستانه کتاب ۹۹ از ۹ اسفندماه در قزوین آغاز شد و تا ۱۶ اسفندماه ادامه یافت.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *