×
×

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری
نقاط حادثه‌خیز‌لردگان در حال‌اصلاح‌است

  • کد نوشته: 26374
  • ۱۳۹۹-۱۲-۱۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، عزیزالله روشن تاکید کرد:نقاط حادثه‌خیز شهرستان لردگان شامل جاده مشکدوزان، سه‌راهی منج، سه‌راهی کلواری، جاده ارمند به لردگان، سه‌راهی پتروشیمی لردگان، سه‌راهی بردب‍ُر، پیچ آیینه (تونل الغدیر)، جاده صالحات به لردگان، محور ارتباطی بیدله به لردگان و سه‌راهی مرادان به لردگان است.
    نقاط حادثه‌خیز‌لردگان در حال‌اصلاح‌است
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره تلاش‌های دولت برای توسعه زیرساخت‌ها گفت: از مجموع ۴۹ نقطه حادثه‌خیز در استان ۱۰ نقطه در شهرستان لردگان واقع شده است که باید برای رفع آنها اقدام کرد و از این تعداد تاکنون سه نقطه حادثه‌خیز اصلاح شده و بقیه در حال اصلاح است.

    نقاط حادثه‌خیز‌لردگان در حال‌اصلاح‌است
    نقاط حادثه‌خیز‌لردگان در حال‌اصلاح‌است
    نقاط حادثه‌خیز‌لردگان در حال‌اصلاح‌است

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، عزیزالله روشن تاکید کرد:نقاط حادثه‌خیز شهرستان لردگان شامل جاده مشکدوزان، سه‌راهی منج، سه‌راهی کلواری، جاده ارمند به لردگان، سه‌راهی پتروشیمی لردگان، سه‌راهی بردب‍ُر، پیچ آیینه (تونل الغدیر)، جاده صالحات به لردگان، محور ارتباطی بیدله به لردگان و سه‌راهی مرادان به لردگان است.

    روشن تصریح کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۲۹ مورد تصادف منجر به فوت، ۴۶ تصادف جرحی و ۱۵۳ تصادف خسارتی در محدوده شهرستان لردگان رخ داد، که در این تصادف‌ها ۷۸ نفر مجروح و ۴۱ نفر جان خود را از دست دادند.

    وی با اشاره به قرار گرفتن شهرستان لردگان در مسیر پرتردد خوزستان یادآور شد: حذف نقاط حادثه‌خیز این شهرستان جزو برنامه‌های اولویت‌دار حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری است.

    به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای سه هزار و ۷۴۲ کیلومتر راه است که از این میزان بیش از ۲۶۰ کیلومتر بزرگراه، ۷۶۱ کیلومتر راه اصلی، ۲۹۱ کیلومتر راه فرعی و ۲ هزار و ۳۶۹ کیلومتر راه روستایی است.

    لردگان در ۱۸۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *