×
×

استاندار استان
آغازساخت بیمارستان ۶۰۰ تختخوابی گرگان

  • کد نوشته: 2639
  • ۱۳۹۹-۰۲-۰۴
  • ۰
  • عملیات ساخت طرح توسعه بیمارستان ۶۰۰ تختخوابی گرگان در زمینی به مساحت ۱۱ هکتار با زیربنای ۵۷ هزار مترمربع آغاز شد.
    آغازساخت بیمارستان ۶۰۰ تختخوابی گرگان
  • تبلیغ هدفمند
    ساخت بیمارستان ۶۰۰ تختخوابی گرگان آغاز شد
    آغازساخت بیمارستان ۶۰۰ تختخوابی گرگان

    عملیات ساخت طرح توسعه بیمارستان ۶۰۰ تختخوابی گرگان در زمینی به مساحت ۱۱ هکتار با زیربنای ۵۷ هزار مترمربع غاز شد.

    هادی حق‌شناس استاندار گلستان در این مراسم گفت که تکمیل این طرح به ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار احتیاج دارد که تامین آن به تنهایی از عهده دولت خارج است.

    وی بیان کرد: بهره برداری از این مرکز درمانی و ۴ بیمارستان در حال ساخت دیگر، ۴۰ درصد از کمبود تخت‌های بیمارستانی استان را برطرف خواهد کرد که رسیدن به این هدف به حمایت خیران در تامین بخشی از هزینه ساخت این بیمارستان احتیاج دارد.

    وی افزود: خیرین کشور برای مقابله با کرونا هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال کمک کردند که سهم گلستان از این مبلغ، ۱۵۰ میلیارد ریال و قابل تقدیر بود.

    استاندار گلستان در ادامه گفت: تعداد پرسنل، کادر پرستاری و پزشکان بیمارستان های گلستان از میانگین کشوری بالاتر است و به همین دلیل افزایش واحدهای درمانی هزینه‌های جاری جدیدی به دولت تحمیل نخواهد کرد.

    ساخت بیمارستان۳۲۰ تختخوابی آیت‌الله طاهری‌گرگانی۱۰ سال قبل با سرمایه گذاری بخش خصوصی آغاز شده بود که به دلیل نبود منابع مناسب مالی و پیشرفت فیزیکی اندک، تعهد ساخت آن از بخش خصوصی گرفته شد و با افزایش ظرفیت به ۶۰۰ تخت بیمارستانی، ساخت آن از امروز توسط دانشگاه علوم پزشکی گلستان آغاز شد.

    استاندار گلستان همچنین گفت که در آینده نزدیک بیمارستان تخصصی کودکان استان با نام شهید دکتر عبدالله عباسی اولین شهید حوزه سلامت استان در روستای مریم آباد گرگان آغاز خواهد شد.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *