×
×

طی احکامی
رئیس کمیته‌چوگوگلستان منصوب شد

  • کد نوشته: 26421
  • ۱۳۹۹-۱۲-۱۸
  • ۰
  • سلیمانی در گفتگو با خبرنگار بازار کسب و کار از نشر و ترویج این رشته ورزشی در مدارس سراسر کشور گفت و اظهار کرد: طی دیدار رئیس انجمن ورزشی چوگو با معاون پارلمانی و حقوقی وزارت آموزش و پرورش تفاهم نامه ای برای حضور این بازی کهن در آموزش و پرورش و مدارس کشور بین این دو دستگاه منعقد شد.
    رئیس کمیته‌چوگوگلستان منصوب شد
  • تبلیغ هدفمند

    طی حکمی از سوی الهه غیناقی مدیرکل امور زنان و و خانواده استانداری گلستان، علی اصغر سلیمانی به عنوان رئیس کمیته چوگو ورزش های همگانی استان گلستان منصوب شد.

    رئیس کمیته‌چوگوگلستان منصوب شد

    سلیمانی در گفتگو با خبرنگار بازار کسب و کار از نشر و ترویج این رشته ورزشی در مدارس سراسر کشور گفت و اظهار کرد: طی دیدار رئیس انجمن ورزشی چوگو با معاون پارلمانی و حقوقی وزارت آموزش و پرورش تفاهم نامه ای برای حضور این بازی کهن در آموزش و پرورش و مدارس کشور بین این دو دستگاه منعقد شد.


    رئیس کمیته‌چوگو گلستان همچنین گفت: بزودی با تصویب شورایعالی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی کشور، چوگو به جمع ۳۰رشته فعال ورزشی دانشگاه خواهد پیوست.

    چوگو در زمره ورزش‌های سنتی و همگانی است و در زمینی مستطیل شکل و بویژه در زمین چمن مشابه زمین فوتبال برگزار می‌شود.
    رشته ورزشی چوگو یکی از رشته‌های ورزشی میباشد که به نامهای گوناگون در اغلب نقاط ایران برگزار می‌شود. این رشته از تحرک بالایی برخوردار بوده و نیاز به قدرت و سرعت دارد ، ورزشکاران این رشته باید دارای آمادگی جسمانی بالا ، دوندگی خوب ، چابکی و سرعت عمل بالا باشند.


    گفتنی است طی احکام جداگانه ای مهدی علیمحمدی به عنوان دبیر این کمیته در استان، ملیحه دهملایی نژاد بعنوان نائب رئیس این کمیته و نجمه جهان تیغ به عنوان مسئول روابط عمومی این کمیته در استان منصوب شدند.

    نویسنده: مریم جعفری
    منبع: بازار کسب و کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *