×
×

استاندار البرز
به تعهدات خود پایبندیم

  • کد نوشته: 26441
  • ۱۳۹۹-۱۲-۱۸
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، عزیزاله شهبازی روز دوشنبه در بازدید از روند پیشرفت پروژه کمربندشمالی کرج با اشاره به اینکه برای سرعت بخشی به کار، هر هفته نظارت میدانی از این پروژه داریم، افزود: هم افزایی و تعامل بسیار خوبی در سطح استانی و ملی برای تسریع در بهره برداری از این پروژه مهم شکل گرفته است.
    به تعهدات خود پایبندیم
  • تبلیغ هدفمند

     استاندار البرز گفت: طبق تعهد شهردار مقرر شد که در خرداد ماه سال آینده یک محور عبوری از بزرگراه شمالی باز شود و در این راستا تمامی تعهدات دولتی انجام شده است.

    به تعهدات خود پایبندیم
    به تعهدات خود پایبندیم
    به تعهدات خود پایبندیم

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، عزیزاله شهبازی روز دوشنبه در بازدید از روند پیشرفت پروژه کمربندشمالی کرج با اشاره به اینکه برای سرعت بخشی به کار، هر هفته نظارت میدانی از این پروژه داریم، افزود: هم افزایی و تعامل بسیار خوبی در سطح استانی و ملی برای تسریع در بهره برداری از این پروژه مهم شکل گرفته است.

    وی ادامه داد: تکمیل یکی از بزرگترین ابنیه این پروژه به طول ۳۰۰ متر و ارتفاع ۳۵ متر از زمین، به خوبی طی شده  و در مراحل پایانی قرار دارد.

    شهبازی گفت: مشکل اصلی این پروژه در پل بی ۱ است که پیگیری لازم برای حل موانع صورت می گیرد.

    وی افزود: طبق تعهد شهردار کرج مقرر شد که در خرداد ماه سال آینده یک عبور از کمربندشمالی صورت گیرد و در این راستا تمامی تعهدات دولتی انجام شده است.

    استاندار البرز اضافه کرد: برای این منظور هفته آینده رییس سازمان برنامه و بودجه کشور که همراه یار و همراه مردم و مسوولان البرز در تکمیل پروژه های بزرگ بوده اند، برای بازدید میدانی از این پروژه و قطار شهری کرج در البرز حضور پیدا می کنند.

    وی گفت: امید است با تدابیری که اتخاذ شده بتوانیم شاهد بهره برداری از این پروژه در دولت تدبیر و امید باشیم.

    پروژه کمربند شمالی  توسط شهرداری کرج آغاز شده بود و از ابتدا نیز قرار نبود دولت مشارکت کند ولی به دلیل اهمیت این آزادراه به عنوان مکمل ادامه آزاداره شهید همت در البرز و پیگیری های صورت گرفته از سوی استاندار البرز، اعتبار لازم برای تسریع در تکمیل پروژه اختصاص یافت. 

    بزرگراه شمالی کرج به طول ۱۷.۵ کیلومتر آزاد راه شهید همت در شرق را به آزاد راه کرج – قزوین در غرب کرج متصل می کند.

    این پروژه اکنون بیش از ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

    استان البرز دارای یک هزار و ۴۵۰ کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک کشور مربوط به جاده های این استان می‌باشد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *