×
×

سرپرست اداره بهزیستی سبزوار
فعالیت۲۱طرح‌بهزیستی در خراسان‌رضوی

  • کد نوشته: 26463
  • ۱۳۹۹-۱۲-۱۸
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب وکار به نقل از ایرنا، حسین دولت آبادی افزود: مراکز خدمات بهزیستی مثبت زندگی مراکزی غیر دولتی است که خدمات مورد نیاز به مددجویان بهزیستی را ارائه می دهند.
    فعالیت۲۱طرح‌بهزیستی در خراسان‌رضوی
  • تبلیغ هدفمند

    سرپرست اداره بهزیستی سبزوار گفت: یک مرکز نگهداری و درمان معتادان و ۲۰ مرکز “مثبت زندگی” در شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد همزمان با سراسر کشور در ارتباط ویدئو کنفرانسی با رییس دفتر رییس جمهوری به بهره برداری رسید.

    فعالیت۲۱طرح‌بهزیستی در خراسان‌رضوی
    فعالیت۲۱طرح‌بهزیستی در خراسان‌رضوی
    فعالیت۲۱طرح‌بهزیستی در خراسان‌رضوی

    به گزارش بازار کسب وکار به نقل از ایرنا، حسین دولت آبادی افزود: مراکز خدمات بهزیستی مثبت زندگی مراکزی غیر دولتی است که خدمات مورد نیاز به مددجویان بهزیستی را ارائه می دهند.

    وی اضافه کرد: مراکز مثبت زندگی با دریافت پرونده‌های مددجویان زیر پوشش بهزیستی تمامی خدمات مورد نیاز را به جامعه هدف انجام می دهند.

    سرپرست اداره بهزیستی سبزوار گفت: از مزایای مراکز مثبت زندگی ارایه خدمات الکترونیکی به مددجویان بهزیستی است که سبب دسترسی آسان جامعه هدف به خدمات بهزیستی می شود.

    دولت آبادی افزود: همچنین با آغاز فعالیت مرکز نگهداری و درمان معتادان در سبزوار، زمینه ساماندهی معتادان که دغدغه ای جدی بود فراهم شده است.

    ۱۲ هزار خانوار مددجو با جمعیت ۳۰ هزار نفر زیرپوشش خدمات بهزیستی سبزوار قرار دارند.

    پنج مرکز توانبخشی شبانه روزی سالمندان، مرکز نگهداری معلولان ذهنی دختران بالای ۱۴ سال، مرکز نگهداری بیماران اعصاب و روان و ۱۰ مرکز توانبخشی روزانه زیرپوشش اداره بهزیستی سبزوار است و ۱۹۰ زن و مرد سالمند در ۲ مرکز خیریه سالمندان این شهرستان نگهداری می‌شوند.

    سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *