×
×

مدیر عامل شرکت گاز گلستان
اجرای ۲۸۹ کیلومتر شبکه ‌گازرسانی در استان گلستان در سال ۱۳۹۸

  • کد نوشته: 2650
  • ۱۳۹۹-۰۲-۰۸
  • ۰
  • مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان در گفتگو با بازار کسب و کار، از اجرای 289 کیلومتر شبکه گازرسانی شهری و روستایی طی سال گذشته در این استان خبر داد.
    اجرای ۲۸۹ کیلومتر شبکه ‌گازرسانی در استان گلستان در سال ۱۳۹۸
  • تبلیغ هدفمند
    مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان در گفتگو با بازار کسب و کار، از اجرای ۲۸۹ کیلومتر شبکه گازرسانی شهری و روستایی طی سال گذشته در این استان خبر داد.
    اجرای 289 کیلومتر شبکه ‌گازرسانی دراستان گلستان در سال 1398
    اجرای ۲۸۹ کیلومتر شبکه ‌گازرسانی دراستان گلستان در سال ۱۳۹۸

    به گزارش روابط عمومی ، محمد رحیم رحیمی  با اعلام مطلب فوق بیان داشت:علیرغم مشکلات و موانع موجود و صعب العبور بودن مناطق روستایی استان ، بیش از ۲۴۰ کیلومترعملیات اجرایی شبکه گذاری در بخش روستاها انجام شد، همچنین ۴۹ کیلومتر شبکه گذاری نیز در مناطق شهری اجرا شده است.

    رحیمی افزود: طی سال ۹۸ تعداد ۶۱۱۱ انشعاب جدید و علمک گاز به متقاضیان واگذارشده که از این تعداد ۲۰۷۳عدد  شهری و ۴۰۳۸ انشعاب نیزدرسطح روستا ها بوده و تعداد ۱۸ هزار مشترک جدید  به  جمع مصرف کنندگان گازطبیعی پیوستند

    مهندس رحیمی اذعان داشت: امید است با تلاش مجموعه همکارن گازگلستان ، پیمانکاران ومجریان پروژه های گازرسانی  و همراهی و حمایت سایرسازمانهای ذیربط  نسبت به افزایش توسعه گاز در روستاها  اقدام سود تا روستاییان عزیزاز این موهبت الهی به نحو مطلوبی بهره مند شوند.

    مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان  با اشاره به ضریب نفوذ گازدرسبد انرژی استان که بالغ بر ۷۲ درصد می باشد ازبهره مندی  تمامی ۳۳ شهر و همچنین ۸۸۰ روستا  ازمجموع ۹۷۶ روستای قابل گازرسانی دراستان ازنعمت گازطبیعی خبرداد

    وی در این رابطه اظهارداشت: درحال حاضر ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۶ درصد جمعیت روستایی استان ازانرژی گازاستفاده می کنند وتلاش داریم درآینده هرچه سریعتر سایر روستا هایی که دارای شرایط گازرسانی را دارند   به شبکه سراسری گاز متصل نمائیم .

    منبع: روابط عمومی شرکت گاز گلستان
    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *