×
×

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز
پذیرش۱۱۲اثرپرسش‌مهر در مرحله کشوری

  • کد نوشته: 26529
  • ۱۳۹۹-۱۲-۱۹
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، فرشته فهمیده با اشاره به اینکه در فراخوان بیست و یکمین پرسش مهر ریاست جمهوری، ۱۲ هزار نفر از دانش آموزان البرز شرکت کردند، خاطرنشان کرد: ۷۵۰ اثر از نواحی و مناطق هشتگانه آموزش و پرورش به دبیرخانه استانی راه پیدا کرد.
    پذیرش۱۱۲اثرپرسش‌مهر در مرحله کشوری
  • تبلیغ هدفمند

    معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: ۱۱۲ اثر پرسش مهر ریاست جمهوری دانش آموزان این استان به مرحله کشوری راه یافت.

    پذیرش۱۱۲اثرپرسش‌مهر در مرحله کشوری
    پذیرش۱۱۲اثرپرسش‌مهر در مرحله کشوری
    پذیرش۱۱۲اثرپرسش‌مهر در مرحله کشوری

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، فرشته فهمیده با اشاره به اینکه در فراخوان بیست و یکمین پرسش مهر ریاست جمهوری، ۱۲ هزار نفر از دانش آموزان البرز شرکت کردند، خاطرنشان کرد: ۷۵۰ اثر از نواحی و مناطق هشتگانه آموزش و پرورش به دبیرخانه استانی راه پیدا کرد.


    وی بیان داشت: ارزیابی آثار راه یافته به دبیرخانه استانی پرسش مهر ریاست جمهوری مستقر درکانون فرهنگی تربیتی رضوان آموزش و پرورش ناحیه یک کرج را ۲۰ نفر از داور مجرب البرزی برعهده داشتند.
    فهمیده  تصریح کرد: ۸۰ اثر از فرهنگیان این استان نیز درسامانه پرسش مهر ۲۱ ریاست جمهوری به صورت مستقیم بارگذاری شده است.

    وی با بیان اینکه پرسش مهر ۲۱ با سوال رییس جمهوری همزمان با آغاز سال تحصیلی با عنوان « فرزندانم برای مقابله با کرونا چطور می‌توانید به همکلاسی‌های خود یاری ‌رسانید» شروع شد، اضافه کرد: پرسش مهر ریاست جمهوری فرصتی مناسب برای نهادینه ‌کردن فرهنگ پرسشگری دربین دانش‌آموزان است.

    فهمیده ادامه داد: امسال ریاست جمهوری نیز با توجه به تداوم وضعیت شیوع ویروس کرونا، سوالات پرسش مهر را به موضوع « فرزندانم برای مقابله با ویروس کرونا چگونه باید به اعضای خانواده ، خود ، همکلاسی ها، مدرسه و دوستان یاری و کمک کنید» اختصاص داد.

    وی ارتقای سطح آگاهی و روحیه مشارکت جویی، نقدپذیری و پرسشگری ، ایجاد اعتماد به نفس، خودباوری و مسئولیت پذیری را از اهداف مهم پرسش مهر ریاست جمهوری برشمرد.

    وی گفت: دراین فراخوان همه دانش آموزان به جز پایه های اول تا سوم ابتدایی از آغاز سال تحصیلی تا پایان آذرماه ۹۹ فرصت شرکت در پرسش مهر ریاست جمهوری را داشتند.

    معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز اظهارداشت: اولین پرسش مهر ریاست جمهوری درسال ۷۶ از سوی رییس جمهور مطرح شد که دراین سال ها مورد استقبال دانش‌آموزان، والدین و معلمان قرارگرفت.

    فهمیده تاکید کرد: درپرسش مهر ۲۰ ریاست جمهوری  ۱۰۴ اثر برتر به دبیرخانه کشوری ارسال شد که ۱۸ نفر برگزیده کشوری شدند.

    استان البرز ۴۷۳ هزار دانش آموز و ۲۴ هزار فرهنگی دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *