×
×

کارشناس پیش بین اداره کل هواشناسی خراسان رضوی
پیش‌بینی کاهش‌دما در خراسان‌رضوی

  • کد نوشته: 26540
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۰
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب وکار به نقل از ایرنا، کارشناس پیش بین اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از روز شنبه هفته آینده نیز در مناطق سردسیر استان بارش برف و در دیگر مناطق بارش باران پیش‌بینی می‌شود.
    پیش‌بینی کاهش‌دما در خراسان‌رضوی
  • تبلیغ هدفمند

    بر اساس پیش‌بینی های اداره کل هوا شناسی خراسان رضوی یک سامانه بارشی فعال از عصر پنجشنبه هفته جاری وارد این استان می‌شود که پیامد آن کاهش شدید دما، بارش باران و احتمال آبگرفتگی و بارش برف در مناطق سردسیر است.

    پیش‌بینی کاهش‌دما در خراسان‌رضوی
    پیش‌بینی کاهش‌دما در خراسان‌رضوی
    پیش‌بینی کاهش‌دما در خراسان‌رضوی

    به گزارش بازار کسب وکار به نقل از ایرنا، کارشناس پیش بین اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از روز شنبه هفته آینده نیز در مناطق سردسیر استان بارش برف و در دیگر مناطق بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

    مرتضی اثمری افزود: اوج کاهش دمای هوا در شهر مشهد نیز بامداد یکشنبه خواهد بود و کمینه دمای هوای مشهد به سه درجه زیرصفر و در مناطق کوهستانی به پنج درجه زیرصفر می‌رسد و بروز بوران و کولاک در جاده های مرتفع و برفگیر نیز دور از انتظار نیست.

    وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین چهار تا ۱۴ درجه سلسیوس در نوسان بود و باخرز با دمای هوای یک درجه سلسیوس و مه‌ولات با دمای هوای ۲۲ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهر استان گزارش شده است.

    کارشناس پیش بین اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشترین سرعت وزش باد نیز در جغتای با ۵۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده و برای ۲۴ ساعت آینده افزایش دمای هوا، ابرناکی و گاهی افزایش باد و بارش های پراکنده در مناطق شمالی پیش‌بینی می‌شود.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *