معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه گفت: هفت پروژه فرهنگی و هنری با ۳۳ هزار مترمربع مساحت تا پایان سال ۱۴۰۰ با تزریق به موقع اعتبار در این استان به بهره‌برداری می رسد.
×
×

بهره‌برداری ۷۷پروژه فرهنگی سال آینده در کرمانشاه

  • کد نوشته: 26551
  • ۱۳۹۹-۱۲-۱۹
  • ۰
  • معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه گفت: هفت پروژه فرهنگی و هنری با ۳۳ هزار مترمربع مساحت تا پایان سال ۱۴۰۰ با تزریق به موقع اعتبار در این استان به بهره‌برداری می رسد.
    بهره‌برداری ۷۷پروژه فرهنگی سال آینده در کرمانشاه
  • تبلیغ هدفمند
    هفت پروژه فرهنگی سال آینده در کرمانشاه به بهره‌برداری می‌رسد
    بهره‌برداری ۷۷پروژه فرهنگی سال آینده در کرمانشاه

    معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه گفت: هفت پروژه فرهنگی و هنری با ۳۳ هزار مترمربع مساحت تا پایان سال ۱۴۰۰ با تزریق به موقع اعتبار در این استان به بهره‌برداری می رسد.

    صدراله بابلی در نشست با اصحاب فرهنگ هنر و رسانه آیین تودیع و معارفه رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قصرشیرین در محل فرمانداری این شهرستان افزود: تا قبل از سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان کرمانشاه حدود ۳۲ هزار متر مربع فضای فرهنگی در این استان داشتیم.
    وی اظهار داشت: در سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۹۰، هفت پروژه فرهنگی هنری برای استان کرمانشاه مصوب شد که این پروژه ها بالای ۷۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و یکی از آن ها نیز در دهه فجر امسال به بهره برداری رسید.
    معاون توسعه‌ مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه با بیان اینکه باید به فرهنگ عمیق و ریشه ای نگاه کنیم نه سطحی، گفت: فرهنگ یعنی آفرینش، دین، فلسفه، ادبیات و هنر، از این رو همه مسوولان و مردم باید نگاه فرهنگی داشته باشند تا بتوانیم دغدغه ی امام خمینی(ره) که فرمودند: «آنچه که یک ملت را می سازد فرهنگ صحیح است» و دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند: «اگر فرهنگ غنی، قوی و مستحکم باشد دشمنان نمی توانند به عرصه های دیگر رخنه کنند» را برطرف نماییم.
    بابلی گفت: ارتقای فرهنگ عمومی عزم و اراده ای قوی می خواهد و طبق فرمایش رهبری ما هرچه قدر در حوزه فرهنگی هزینه کنیم سرمایه است از این رو با عنایت به ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار ارزنده اصحاب فرهنگ هنر و رسانه باید اجرای برنامه های فرهنگی هنری و رسانه ای را به این افراد واگذار کنیم و در برنامه ریزی های فرهنگی باید اقشار مختلف مردم شهرستان، یعنی شهر، بخش و روستا را مدنظر قرار دهیم.
    او اضافه کرد: نشاط و شادابی که تاکید مقام معظم رهبری است باید سرلوحه کار قرار دهیم که ما امسال برنامه های شاخص فرهنگی و هنری به صورت شهرستانی، منطقه ای و استانی برای سطح استان و به ویژه شهرستان قصرشیرین تدوین کردیم ولی به دلیل شیوع ویروس کرونا اجازه برگزاری نداشتیم.

    او گفت: برای سال ۱۴۰۰ برنامه های فرهنگی هنری و رسانه ای متناسب با ظرفیت های استان ترسیم و تدوین کردیم که با برچیده شدن ویروس منحوس کرونا تمامی برنامه ها به شرط تامین اعتبار در سطح استان و به ویژه شهرستان شهیدپرور قصرشیرین برگزار خواهد شد.
    در پایان این نشست از زحمات علی شبستری رییس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قصرشیرین قدردانی و نادر حیدری به عنوان رییس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان معرفی شد.

    قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت دارد

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *