رییس شورای اسلامی شهر همدان از تصویب بودجه یک‌ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۰ شهرداری همدان با رای اکثریت اعضای شورای شهر خبر داد.
×
×

رییس شورا:
تصویب بودجه ۱۶۰۰ میلیارد تومانی شهرداری همدان

  • کد نوشته: 26568
  • ۱۳۹۹-۱۲-۱۹
  • ۰
  • رییس شورای اسلامی شهر همدان از تصویب بودجه یک‌ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۰ شهرداری همدان با رای اکثریت اعضای شورای شهر خبر داد.
    تصویب بودجه ۱۶۰۰ میلیارد تومانی شهرداری همدان
  • تبلیغ هدفمند
    رییس شورا: بودجه ۱۶۰۰ میلیارد تومانی شهرداری همدان مصوب شد
    تصویب بودجه ۱۶۰۰ میلیارد تومانی شهرداری همدان

    رییس شورای اسلامی شهر همدان از تصویب بودجه یک‌ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۰ شهرداری همدان با رای اکثریت اعضای شورای شهر خبر داد.

    «سیدمسعود عسگریان»اظهار داشت: بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری همدان در راستای اجرای بند ۱۲ ماده ۸۰ قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شورای اسلامی کشور به تصویب رسید.

    وی افزود: بودجه عمومی شهرداری همدان از حیث منابع تامین اعتبار شامل درآمدها، واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای و دارایی‌های مالی اعم از منقول و غیرنقد، هزینه‌ها، تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و تعهدات قطعی شده سنواتی حدود ۱۶ هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال است.

    به گفته عسگریان، در بودجه سال آینده شهرداری همدان ۶ هزار و ٩٣٢ میلیارد و ۶۹۲ میلیون ریال اعتبارات هزینه‌ای، ٩ هزار و ۴۳۰ میلیارد و ۷۰۱ میلیون ریال اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و همچنین ۴۸۶ میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال تعهدات قطعی سنواتی در نظر گرفته شده است.

    به گزارش ایرنا، «عباس صوفی» شهردار همدان در جلسه ارائه لایحه بودجه یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی شهرداری به شورا، گفت: رشد چشمگیر بودجه و درآمدهای شهرداری در چند سال اخیر یک اقدام جهادی در حوزه مدیریت شهری همدان است.

    وی اظهار داشت: بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری همدان یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان است درحالی که این رقم در سال ۹۶ حدود ۴۲۰ میلیارد تومان بود که در این زمینه شاهد اقدامی جهادی هستیم.

    به گفته صوفی، شهرداری یک نهاد چند وجهی است و باید به تمام نقاط شهر توجه داشته باشد و در این بین فارغ از هر گونه موضوعات سیاسی، خدمات رسانی به مردم را اولویت اصلی خود می داند.

    شهردار همدان با بیان اینکه به دلیل حجم بسیار بالای فعالیت های مدیریت شهری در حوزه های مختلف، نقدینگی و تامین منابع مالی در اولویت شهرداری قرار دارد، گفت: بخش اعظم منابع شهرداری ها از منابع داخلی و شهروندان تامین می شود و منابع دولتی سهم بسیار ناچیزی در این زمینه دارد.

    شهرداری همدان دارای چهار منطقه است.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *