×
×

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان
پویش اعتماد تمدید شد

  • کد نوشته: 26577
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۰
  • ۰
  • به گزاش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، فیروز فاضلی افزود: تاکنون یک هزار و ۴۱۱ اثر به دبیرخانه این پویش ارسال شده است.
    پویش اعتماد تمدید شد
  • تبلیغ هدفمند

     مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بیان کرد : پویش اعتماد بیدار بدلیل استقبال شایان مردم بار دیگر تا پایان اسفند ماه تمدید شد.

    پویش اعتماد تمدید شد
    پویش اعتماد تمدید شد
    پویش اعتماد تمدید شد

    به گزاش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، فیروز فاضلی افزود: تاکنون یک هزار و ۴۱۱ اثر به دبیرخانه این پویش ارسال شده است.


    وی با اشاره به برگزاری پویش فرهنگی «اعتماد بیدار» با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و مجتمع دیجیتال خاتم الانبیا (ص) گفت : شناسایی طرح ها و ایده‌های جدید در راستای افزایش اعتماد اجتماعی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این پویش فرهنگی است.
    وی با توجه به نقش مهم فعالیت‌های فرهنگی در جامعه و نهادینه کردن یک مؤلفه بیان کرد: در راستای اجرای این پویش تلاش می شود از طرح‌های نوآورانه و خلاق جوانان گیلانی برای افزایش و ارتقاء اعتماد اجتماعی استفاده شود.
    وی ادامه داد: علاقه مندان می توانند تا پایان اسفند ماه آثار خود را از طریق بارگذاری در شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های نشر محتوا با هشتگ «اعتماد بیدار» و ارسال لینک آن به دبیرخانه به آدرس guilanpuyesh.ir در این پویش شرکت کنند.
    فاضلی با اشاره به شرایط و ملاک‌های ارزیابی و انتخاب آثار برگزیده گفت: بیشترین بازنشر و دیده شدن و همچنین خلاقانه ترین اثر از مهم‌ترین ملاک انتخاب آثار برگزیده است.
    وی به محورهای تولید آثار نیز اشاره و اضافه کرد: اعتماد نهادی، اعتماد به نهادهای آموزشی، اعتماد به سازمان‌های دولتی، اعتماد به نهادهای مذهبی، اعتماد به نهادهای اقتصادی، اعتماد بین فردی، اعتماد به خانواده و آشنایان، اعتماد به همشهریان هم وطنان و سایر مردم از محورهای این پویش است.
    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه آثار تولید شده باید در چهار قالب ویدئو، تصویر، متن و صوت تهیه و ارسال شود، گفت: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را در قالب فیلم کوتاه، موشن گرافی، انیمیشن، عکس، پوستر، اینفوگرافی، نقاشی و کارتون، یادداشت، قطعه ادبی، دلنوشته، پادکست و انواع فایل‌های صوتی تهیه و ارسال کنند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *