×
×

استاندار مازندران
رویکرداصلی‌ما مشارکت‌حداکثری در انتخابات‌۱۴۰۰است

  • کد نوشته: 26593
  • ۱۳۹۹-۱۲-۱۹
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب وکار به نقل از ایرنا ، احمد حسین زادگان روز سه شنبه در آیین آغاز به کار رسمی ستاد انتخابات ۱۴۰۰ مازندران در ساری افزود : ستاد انتخابات استان با رعایت قانون ، حفظ بی طرفی و امانتداری خود را ملزم به بسترسازی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات می داند.
    رویکرداصلی‌ما مشارکت‌حداکثری در انتخابات‌۱۴۰۰است
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار مازندران چارچوب‌های قانونی را خط قرمز دست‌اندرکاران انتخابات در استان برشمرد و تاکید کرد : مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق رای رویکرد اصلی ستاد انتخابات ۱۴۰۰ در مازندران است.

    رویکرداصلی‌ما مشارکت‌حداکثری در انتخابات‌۱۴۰۰است
    رویکرداصلی‌ما مشارکت‌حداکثری در انتخابات‌۱۴۰۰است
    رویکرداصلی‌ما مشارکت‌حداکثری در انتخابات‌۱۴۰۰است

    به گزارش بازار کسب وکار به نقل از ایرنا ، احمد حسین زادگان روز سه شنبه در آیین آغاز به کار رسمی ستاد انتخابات ۱۴۰۰ مازندران در ساری افزود : ستاد انتخابات استان با رعایت قانون ، حفظ بی طرفی و امانتداری خود را ملزم به بسترسازی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات می داند.

    وی اظهارداشت : ما برای این حضور حداکثری به  همراهی احزاب و گروه های سیاسی و رسانه بویژه در دوران کرونا که امکان برپایی گردهمایی های مرسوم تبلیغات انتخاباتی وجود ندارد ، نیاز داریم.

    نماینده عالی دولت در مازندران گفت : بررسی وضعیت جامعه به لحاظ درگیری با ویروس کرونا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و میاندوره ای مجلس خبرگان نشان می دهد که اتکاء اصلی تبلیغات انتخاباتی باید بر فضای مجازی باشد..
    وی افزود : بستر مناسب برای بهره گیری از فضای مجازی در سطح ملی و استانی برای تمام نامزدهای انتخاباتی فراهم است و با محدودیت های کرونایی برای نشست های انتخاباتی باید  به بهره گیری بیشتر از این  ظرفیت ها  توجه بیشتری صورت گیرد.
    حسین زادگان گفت : قطعا سلامت مردم در شرایط کرونایی در کنار حضور گسترده در انتخابات دو اصل مهمی است که ستاد انتخابات در سطح استانی و ملی به دنبال تحقق آن است و افزایش ۱۰ درصدی شعب اخذ رای در استان مازندران همانند سایر استان های کشور در انتخبات ۱۴۰۰ نیز در راستای تامین سلامت مردم و رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شد.
    دفاع تمام قد از عملکرد دولت 
    استاندار مازندران با دفاع از عملکرد اقتصادی دولت ، گفت :  در حالی  به استقبال انتخابات ۱۴۰۰ می رویم که کشور به دلیل تحریم های  ظالمانه و کرونا ، شرایط سخت اقتصادی و معیشتی را پشت سر می گذارد و با این وجود به نظر می رسد، دولت  عملکرد خوبی در حوزه های مختلف انجام داد.
    وی افزود : بیان این دستاوردها  دمیدن روح امید و نشاط به جامعه و بستر سازی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد است و همه کسانی که به نظام و انقلاب وفادارند باید محور اصلی فعالیت خود را حضور حداکثری آحاد مردم در انتخابات قرار دهند.
    حسین زادگان  با استقبال از نقد منصفانه عملکرد دولت از سوی منتقدین ، اظهار داشت : در راستای پرهیز از ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه و تحت الشعاع قرار گرفتن  مشارکت حداکثری ، انتقادات باید با مد نظر قرار دادن شرایط مکانی و زمانی حاکم بر کشور به خصوص تحریم ظالمانه و کرونایی باشد.
     استاندار مازندران اظهار داشت : بررسی منصفانه مشکلاتی که دولت در پیشبرد اقتصاد و معیشت کشور در چند سال اخیر با وجود تحریم ها و کرونا با آن رو به رو بود، نشان می دهد که کشورمان با حمایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و تلاش دولت و همراهی مردم ، عملکرد موفقی داشته است.
    حسین زادگان گفت : انتقاد  منصفانه و بیان راهکارها ی مناسب برای برداشتن موانع اقتصادی کشور و معیشت جامعه ، کمک کار خوبی برای رفع نواقص و تقویت نقاط قوت  محسوب می شود، ولی باید این انتقاد ها با رعایت شرایط زمانی و مکانی حاکم بر کشور باشد.
    وی برنامه محوری را یکی از راهکارهای مهم در راستای ایجاد انگیزه برای حضور حداکثری مردم پای صندوق های اخذ رای بیان کرد و افزود : داوطلبان انتخابات ۱۴۰۰ به جای تخریب و سیاه نمایی عملکرد دولت که باعث نوعی دلزدگی در مردم برای مشارکت در انتخابات می شود، راهکارها و برنامه های خود را برای اداره کشور بیان کنند.
    نماینده عالی دولت در مازندران گفت : این مطالبه از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و حتی روستاها نیز وجود دارد و صرف نگاه انتقادی به عملکرد گذشته نمی تواند اهدافی که نظام برای انتخابات مد نظر دارد را محقق کند.
    خط قرمز انتخابات 
    استاندار مازندران  عبور از اصل بی طرفی ، امانتداری آرای مردم و تامین سلامت را خط قرمز انتخابات ۱۴۰۰ برای عوامل برگزاری و مجریان این رویداد مهم سیاسی برشمرد و اظهار داشت : تمام عوامل برگزاری انتخابات اعم از مجریان و ناظران باید به این اصول مهم پایبند باشند و قطعا قانون با هر گونه تخلف در این حوزه بشدت برخورد خواهد کرد.
    حسین زادگان ایجاد یاس و ناامیدی و تخریب و سیاه نمایی را از دیگر خطوط قرمز انتخابات ۱۴۰۰ بیان کرد و اظهار داشت : عوامل نظارتی و بازرسی این انتخابات باید با رصد تبلیغات سوء که مانع بزرگی برای مشارکت حداکثری مردم می شود، با این عوامل برخورد کنند.
    حسین زادگان اظهار داشت : قطعا دمیدن بر طبل یاس و نا امیدی با هدف کاهش مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رای به سود دشمنان نظام جمهوری اسلامی است و هیچ یک از گروه ها و جریان های سیاسی منتقد دولت به دنبال تحقق کاهش مشارکت نیستند، چرا که در شرایط حساس کنونی ما نیازمند حضور حداکثری مردم پای صندوق اخذ رای هستیم.

    سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ به طور همزمان در استان مازندران نیز برگزار خواهد شد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *