×
×

مهلت شرکت درجشنواره«سماع قلم»تمدید شد

  • کد نوشته: 26631
  • ۱۳۹۹-۱۲-۱۹
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین هادی درستی گفت: با توجه به استقبال خوب هموطنان عزیز از جشنواره و برای امکان حضور بیشتر علاقمندان، مهلت حضور در جشنواره ملی "سماع قلم" تا 15 فروردین 1400 تمدید شد.
    مهلت شرکت درجشنواره«سماع قلم»تمدید شد
  • تبلیغ هدفمند

    دبیر اجرایی جشنواره ملی “سماع قلم” از تمدید مهلت شرکت در این جشنواره تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ خبر داد.

    مهلت شرکت درجشنواره«سماع قلم»تمدید شد

    مهلت شرکت درجشنواره«سماع قلم»تمدید شد
    مهلت شرکت درجشنواره«سماع قلم»تمدید شد

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین هادی درستی گفت: با توجه به استقبال خوب هموطنان عزیز از جشنواره و برای امکان حضور بیشتر علاقمندان، مهلت حضور در جشنواره ملی “سماع قلم” تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ تمدید شد.

    رییس اداره کتابخانه های عمومی خوی افزود: تا به امروز نزدیک ۱۰۰ اثر داستانی در قالب دو بخش “آب” و “آزاد” به دو زبان ترکی و فارسی از ۱۰ استان کشور و ۲۰ شهر به دبیرخانه جشنواره رسیده است
    وی ادامه داد: ۶۰ درصد شرکت کنندگان در جشنواره از بانوان عزیز کشورمان هستند
    این مقام مسئول اظهار کرد: نخستین جشنواره ملی داستان‌نویسی «سماع قلم» در خوی با مشارکت انجمن گسترش فرهنگ کتابخوانی، اداره کتابخانه‌های عمومی، شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی و ماهنامه ندای قلم به دو زبان ترکی و فارسی برگزار می‌شود.
    وی افزود: این جشنواره در دو بخش آب و آزاد و در حوزه خلق آثار ادبی و قلمی و داستان‌های کوتاه برگزار می‌شود. فراخوان آثار این جشنواره ملی ادبی در حوزه آب و آزاد منتشر شده و اهالی قلم و اندیشه سراسر کشور می‌توانند با ارسال آثار خود در آن شرکت کنند.
    این مسئول ادامه داد: شرکت کنندگان هیچ گونه محدودیت سنی جهت شرکت در جشنواره و ارسال آثار خود ندارند و کشف استعدادهای ادبی و قلمی، بالابردن نگرش مردمی در صرفه جویی آب از مسیر قلم و داستان نویسی و مشارکت دهی فعالان رسانه ای، فرهنگی و کتاب در توسعه نگاه‌ها به بحث صرفه جویی و اهمیت ویژه این عنصر حیاتی را از جمله اهداف برگزاری آن است.
    درستی با اشاره به شیوه نامه شرکت در این جشنواره، گفت: حجم آثار ارسالی حداقل ۳۰۰ و حداکثر هزار کلمه بوده و آثار ارسالی نباید قبلا در نشریه یا کتابی چاپ شده باشند و همچنین آثار باید به صورت فایل ورد با فونت B Nazanin ۱۴ ارسال شود.
    دبیر نخستین جشنواره ملی «سماع قلم» شهرستان خوی افزود: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۱۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ است و آثار فرستاده شده به مسابقات دیگر اجازه حضور و شرکت در این جشنواره را نخواهند داشت.
    وی ادامه داد: آثار به آدرس ایمیل samaeghalam.festival@gmail.com و یا شماره واتساپ ۰۹۰۴۶۷۳۲۲۹۲ ارسال شوند. ضمناً آثار تاییدشده در بخش داوری در صورت به حد نصاب رسیدن به صورت کتاب چاپ می شود.
    دبیر اجرایی جشنواره گفت: اختتامیه جشنواره خرداد ۱۴۰۰ خواهد بود و جوایز جشنواره نیز تندیس برای نفرات اول، جایزه نقدی، لوح تقدیر، عضویت در کتابخانه‌های عمومی شهرستان خوی، بسته فرهنگی و چاپ به صورت کتاب است.
    درستی در پایان سخنان خود عنوان کرد: داوری آثار را آقایان علیرضا ذیحق (نویسنده و محقق)، وحید طلعت (کارشناس منابع اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی) و صدیقه علیپور اصل (کارشناس ارشد ادبیات و محقق) برعهده خواهند داشت.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *