سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام اگفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با هماهنگی قضائی محموله ۶ تنی زغال قاچاق را در این استان کشف کردند.
×
×

کشف محموله ۶ تنی زغال قاچاق درایلام

  • کد نوشته: 26660
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۰
  • ۰
  • سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام اگفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با هماهنگی قضائی محموله ۶ تنی زغال قاچاق را در این استان کشف کردند.
    کشف محموله ۶ تنی زغال قاچاق درایلام
  • تبلیغ هدفمند
     محموله ۶ تنی زغال قاچاق در ایلام کشف شد
    کشف محموله ۶ تنی زغال قاچاق درایلام

    سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام اگفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با هماهنگی قضائی محموله ۶ تنی زغال قاچاق را در این استان کشف کردند.

    سرهنگ مهدی کیانی اظهار داشت: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر فعالیت افراد سودجو در امر قاچاق زغال ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

    وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با هماهنگی قضائی نسبت به شناسایی عاملان اصلی قاچاق اقدام و در این راستا با اقدامات اطلاعاتی در یک عملیات موفق پلیسی محموله قاچاق زغال خارجی به میزان تقریبی ۶ تن را کشف کردند.

    سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام ادامه داد: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالای مکشوفه بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

    وی تصریح کرد: در این راستا یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

    سرهنگ کیانی با بیان اینکه قاچاق کالا و ارز ضربات جبران ناپذیری را به اقتصاد کشور و تولید داخل وارد می کند از مردم استان خواست: در صورت اطلاع از فعالیت غیر قانونی قاچاقچیان و کسانیکه امنیت اقتصادی را به خطر می اندازد بلافاصله از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ موضوع را با مدافعان امنیت اقتصادی در میان بگذارند.

    تلف شدن ۱۲ راس گوسفند در مهران

    فرمانده انتظامی شهرستان مهران نیز روز چهارشنبه اظهار داشت: در اثر برخورد یکدستگاه خودرو نیسان با گله احشام ۱۲ راس گوسفند تلف شدند.

    سرهنگ قدرت اله شهبازبیگی افزود: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر برخورد یکدستگاه خودروی نیسان با یک گله احشام در جاده روستایی (سرنی) بخش صالح آباد بلافاصله ماموران انتظامی به همراه کارشناس پلیس راه به محل اعزام شدند.

    وی افزود: در بررسی صحنه تصادف مشخص شد خودرو نیسان که از سمت ایلام به منطقه روستایی (سرنی) در حال حرکت بوده و با گله احشام که در حال عبور از جاده برخورد کرده است .

    فرمانده انتظامی شهرستان مهران ادامه داد : در این حادثه ۱۲ راس گوسفند تلف و چهار راس دیگر دچار آسیب شدند.

    سرهنگ شهبازبیگی تصریح کرد: کارشناس پلیس راه علت اصلی حادثه را عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی سرعت  مطمئنه  عنوان کرده است.

    وی از تمامی رانندگان انواع وسایل نقلیه خودرویی خواست: همواره در هنگام عبور از محورهای مواصلاتی روستایی، نکات ایمنی لازم را در راستای پیشگیری از تصادف با احشام به کار گرفته و رعایت سرعت مطمئنه را سرلوحه رانندگی خود قرار دهند.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *