×
×

مدیر حوزه علمیه خواهران گلستان
ثبت‌نام‌حوزه‌علمیه‌خواهران‌گلستان در سه‌سطح آغازشد

  • کد نوشته: 26693
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۰
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار سیده نفیسه حسینی واعظ در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: متقاضیان به دو طریق حضوری و غیرحضوری (سایت مرکز پذیرش حوزه های علمیه) می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند .
    ثبت‌نام‌حوزه‌علمیه‌خواهران‌گلستان در سه‌سطح آغازشد
  • تبلیغ هدفمند

    مدیر حوزه علمیه خواهران گلستان گفت: ثبت نام حوزه های علمیه در سه سطح از ۲۴ بهمن ماه آغاز شد.

    ثبت‌نام‌حوزه‌علمیه‌خواهران‌گلستان در سه‌سطح آغازشد

    به گزارش بازار کسب و کار سیده نفیسه حسینی واعظ  در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: متقاضیان به دو طریق حضوری و غیرحضوری (سایت مرکز پذیرش حوزه های علمیه) می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند .

    وی افزود: داوطلبان با قبولی در آزمون ورودی که در تیرماه سال آینده برگزار خواهد شد می توانند در حوزه علمیه خواهران مشغول به تحصیل شوند.

    مدیر حوزه علمیه خواهران گلستان با بیان اینکه با توجه به محدودیت های موجود در طول سالها علم آموزی همیشه برای بانوان کشورمان سخت بوده بیان کرد: به برکت انقلاب اسلامی ما در طی این سال ها شاهد گسترش حوزه های علمیه خواهران در سراسر کشور بوده ایم.

    وی ادامه داد: ما استان گلستان شاهد تاسیس مرکز تخصصی پژوهش های اسلامی هستیم.که این مرکز ویژه بانوان طلبه است.

    سیده نفیسه حسنی واعظ  گفت: برای رسیدن به سبک اسلامی و رسیدن به یک جامعه آرمانی نیازمند تربیت بانوان بانوان علمی و دینی است.

     تا کنون در کشور ۵۰ هزار طلبه در حال تحصیل هستند که سهم استان ما ۱۵۰۰ طلبه در حال تحصیل و قریب به ۲۰۰ طلبه فارغ التحصیل است.

    وی ضمن بیان اینکه در چند روز گذشته دو مدرسه در استان گلستان افتتاح شد اظهار کرد:  تا کنون ۱۲ مدرسه، یک موسسه آموزش عالی و یک موسسه تخصصی عالی در استان گلستان وجود دارد.

    در ادامه معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان گلستان گفت: در سال ۹۹ با توجه به شیوع کرونا به نسبت سال گذشته ثبت نام داوطلبین ۸ درصد افزایش داشته است.

    زهرا جمالی زاده همچنین اظهار کرد: در سراسر استان گلستان تا کنون ۷۰۰ کلاس آموزشی به صورت آنلاین در حال برگزاری است که علاقمندان می توانند از ساعت ۸ صبح الی ۸ شب از آن استفاده کنند.

    وی در انتها افزود: کلیه فعالیت های فرهنگی، نشست ها، سخنرانی ها و برنامه های اختصاصی مدارس علمیه خواهران از طریق سامانه سیما و تلویریون اینترنتی کوثر منتشر می شود.

    نویسنده: مریم جعفری
    منبع: بازار کسب و کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *