دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان گفت: مجموعه قضایی استان با افرادی که اقدام به احتکار کالا یا گرانفروشی کنند با جدیت برخورد می کند.
×
×

دادستان همدان:
برخورد با اخلاگران بازار در همدان

  • کد نوشته: 26724
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۱
  • ۰
  • دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان گفت: مجموعه قضایی استان با افرادی که اقدام به احتکار کالا یا گرانفروشی کنند با جدیت برخورد می کند.
    برخورد با اخلاگران بازار در همدان
  • تبلیغ هدفمند
    دادستان همدان: با اخلاگران بازار برخورد می‌شود
    برخورد با اخلاگران بازار در همدان

    دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان گفت: مجموعه قضایی استان با افرادی که اقدام به احتکار کالا یا گرانفروشی کنند با جدیت برخورد می کند.

    حسن خانجانی در حاشیه سرکشی به بازار شهر همدان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به دنبال بازرسی صورت گرفته به همراه تعزیرات حکومتی و سازمان صمت ۲ واحد مرغ فروشی متخلف پلمب شدند.

    وی اضافه کرد: متصدی این مرغ فروشی ها به بهانه گرفتن سفارش و نگهداری مرغ برای مشتری از عرضه مرغ خودداری کرده بود که بلافاصله محل فعالیت او پلمب شد.

    دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان اظهار داشت: در روزهای پایانی سال نظارت بر عرضه اقلام اساسی و مورد نیاز مردم تشدید شده و اجازه گرانفروشی و احتکار این اقلام داده نمی شود.

    خانجانی در ادامه از برخورد با عرضه کنندگان مواد محترقه خبر داد و گفت: همه ساله با نزدیک شدن به چهارشنبه پایان سال شاهد عرضه مواد محترقه توسط برخی صنوف هستیم که در صورت عرضه غیرمجاز، مغازه فرد متخلف پلمب می شود.

    وی اظهار داشت: برخی از مواد محترقه قاچاق است و شماری نیز دارای قدرت انفجار بالایی دارد که در صورت کشف طبق قانون با عرضه کنندگان برخورد صورت می گیرد.

    مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان نیز گفت: محل فعالیت این ۲ متهم به دلیل عرضه نکردن مرغ و نگهداری آن به نیت گرانفروشی به دستور دادستان پلمپب شد و آنها به تعزیرات حکومتی احضارشدند. 

    داریوش جودکی افزود: با توجه به شلوغی بازار و افزایش تقاضای مردم در شب عید امروز این بازدید سرزده از بازار میوه و مرغ صورت گرفت که علاوه بر پلمب این ۲ واحد متخلف سهمیه آنها نیز قطع شد. 

    وی اضافه کرد: گشت مشترک تعزیرات حکومتی تویسرکان نیز از ۲ فروشگاه بزرگ مقادیری گوشت و مرغ تاریخ مصرف گذشته کشف کردند که برای یکی از این فروشگاه ها پرده تخلف نصب شد.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *