×
×

آغازرقابت مدعیان تیم ملی کوراش بانوان خراسان شمالی

  • کد نوشته: 26786
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۱
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا این رقابت ها به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد با حضور ۲۱۹ ورزشکار از ۲۳ استان و بدون حضور تماشاگراست.
    آغازرقابت مدعیان تیم ملی کوراش بانوان خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    هشتمین دوره رقابت‌های قهرمانی و انتخابی تیم ملی کوراش بانوان کشور امروز- پنجشنبه- در بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی آغاز شد.

    آغازرقابت مدعیان تیم ملی کوراش بانوان خراسان شمالی

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا این رقابت ها به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد با حضور ۲۱۹ ورزشکار از ۲۳ استان و بدون حضور تماشاگراست.

    دبیر انجمن کوراش کشور در حاشیه برگزاری این رقابت ها اظهار داشت: کوراشکارانا در هشت وزن ۸۷ – ،۷۸ – ،۷۰ – ،۶۳ -، -۵۷ ، ۵۲ – ، ۴۸ – و +۸۷ در چهار ساعت متفاوت به رقابت می پردازند.

    کوروش خسرویار با اشاره به رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این مسابقات، افزود: از تمامی ورزشکاران تست پی سی آر ۷۲ ساعته گرفته شده است.

    وی با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی کوراش بانوان یادآور شد: این اردو برای کسب آمادگی کوراشکاران، به منظور شرکت در رقابت های داخل سالن آسیا و مسابقات قهرمانی جهان در «گوا» هند برگزار می شود.

    خراسان شمالی به دلیل رواج کشتی بومی باچوخه، یکی از قطب های اصلی ورزش های رزمی کوراش و جودو است و تاکنون قهرمانان زیادی را به کشور معرفی کرده است.
    خراسان شمالی هزار و ۴۰۰ ورزشکار بیمه شده در رشته کوراش و جودو دارد که یک سوم آن را بانوان کوراشکار تشکیل می دهند.

    کوراش این استان در رده بندی انجمن کوراش کشور جایگاه نخست را دارد.

    ۲۵ هزار ورزشکار سازماندهی شده در قالب ۴۱ هیات ورزشی در این استان فعالیت دارند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *