×
×

نایب رییس بانوان فدراسیون ووشو
برگزاری بیش از۴۰۰دوره آموزشی برای بانوان

  • کد نوشته: 26793
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۱
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین زهرا ناطقی روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری هشتمین دوره رقابت‌های قهرمانی و انتخابی تیم ملی کوراش بانوان کشور در بجنورد به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بعد از کرونا فعالیت این فدراسیون رشد چشمگیری داشت و تقریبا تمامی سبک های ووشو بصورت مسابقات مجازی برگزار شد.
    برگزاری بیش از۴۰۰دوره آموزشی برای بانوان
  • تبلیغ هدفمند

    نایب رییس بانوان فدراسیون ووشو گفت: این فدراسیون برای حفظ آمادگی هرچه بیشتر ورزشکاران، مربیان و داوران در شرایط کرونایی بیش از ۴۰۰ دوره آموزش مجازی و برخط برگزار کرد.

    برگزاری بیش از۴۰۰دوره آموزشی برای بانوان

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین زهرا ناطقی روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری هشتمین دوره رقابت‌های قهرمانی و انتخابی تیم ملی کوراش بانوان کشور در بجنورد به ایرنا اظهار داشت: بعد از کرونا فعالیت این فدراسیون رشد چشمگیری داشت و تقریبا تمامی سبک های ووشو بصورت مسابقات مجازی برگزار شد.

    وی با اشاره به برگزاری لیگ ووشوی امسال افزود: در این میان با اخذ مجوز از ستاد ملی مبارزه با کرونا توانستیم، تنها در بخش «تالو»و «ساندو» مسابقات را در بخش آقایان و بانوان بصورت حضوری برگزار کنیم.

    ناطقی با اشاره به استعدادیابی در ووشو و سایر بخش های آن گفت: امسال این فدراسیون، تفاهم نامه ای با وزارت آموزش و پرورش برای تشکیل انجمن دانش آموزی ووشو منعقد کرد تا این امر، شروعی برای استعدادیابی از مدارس و سنین پایه باشد.

    وی با بیان اینکه حضور موثر در مسابقات جهانی «گوا» هند از دلایل اصلی برگزاری مسابقات کوراش بانوان است، یادآور شد: بانوان کوراشکار می توانند در هشت وزن در مسابقات داخل سالن آسیا و مسابقات جهانی شرکت کنند ولی تصمیم نهایی را انجمن کوراش با توجه به شناختی که از دیگر رقبای جهانی دارد، خواهد گرفت.

    ناطقی با بیان اینکه مسابقات کوراش بانوان در بجنورد از سطح بالایی برخوردار است، تصریح کرد: آمادگی کوراشکاران و داوری بسیار خوب در رقابت کوراش امروز نشانگر آن است که این رشته ورزشی در دوران کرونا نیز از لحاظ فنی و آمادگی جسمانی عقب نمانده است.

    هشتمین دوره رقابت‌های قهرمانی و انتخابی تیم ملی کوراش بانوان کشور امروز- پنجشنبه- در بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی آغاز شد.

    این رقابت ها با حضور ۲۱۹ ورزشکار در هشت وزن از ۲۳ استان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد در حال برگزاری است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *