×
×

مدیرکل سیاسی و تقسیمات کشوری و دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر
استقبال‌داوطلبان ‌در اولین‌روز ثبت‌نام‌شوراهای‌شهر

  • کد نوشته: 26817
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر روز پنجشنبه به نقل از خسرو دهقانی افزود: از شمار ثبت نام شدگان در روز نخست ۵۶ نفر مرد و چهار نفر زن هستند.
    استقبال‌داوطلبان ‌در اولین‌روز ثبت‌نام‌شوراهای‌شهر
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل سیاسی و تقسیمات کشوری و دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: در نخستین روز ثبت نام از داوطلبان عضویت در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر ۶۰ نفر در این استان ثبت نام نهایی شدند.

    استقبال‌داوطلبان ‌در اولین‌روز ثبت‌نام‌شوراهای‌شهر
    استقبال‌داوطلبان ‌در اولین‌روز ثبت‌نام‌شوراهای‌شهر
    استقبال‌داوطلبان ‌در اولین‌روز ثبت‌نام‌شوراهای‌شهر

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر روز پنجشنبه به نقل از خسرو دهقانی افزود: از شمار ثبت نام شدگان در روز نخست ۵۶ نفر مرد و چهار نفر زن هستند.

    وی بیان کرد: از این تعداد ۱۵ داوطلب در شهرستان بوشهر شامل هشت نفر در بندر بوشهر، ۶ نفر عالی‌شهر و یک نفر در شهر چغادک برای شورای شهر ثبت نام کردند.

    دهقانی اضافه کرد: همچنین در شهرستان گناوه ۶ نفر، کنگان ۱۳ نفر (سه نفر سیراف، هفت نفر بنک و سه نفر در بندر کنگان)، یک نفر در بندر امام حسن شهرستان دیلم برای شورای اسلامی شهر ثبت نام کردند.

    مدیرکل سیاسی و تقسیمات کشوری و دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: در شهرستان جم چهار نفر (یک نفر در شهر ریز و  سه نفر در شهر جم)، یک نفر در عسلویه، ۶ نفر دیر ،۲ نفر دشتی و ۱۲ نفر در شهرستان دشتستان دیگر داوطلبان ثبت نام شده روز نخست شوراهای اسلامی شهرهای استان بوشهر هستند.

    وی یادآور شد: داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهرهای استان بوشهر برای ۱۱۰ کرسی در ۴۰ شهر استان بوشهر باهم رقابت می‌کنند.

     دهقانی اضافه کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا شمار شعبه‌های رای گیری انتخابات شوراهای شهر و روستا از ۸۳۶ شعبه در سال ۹۶ با ۱۰.۲۱ درصد افزایش به ۸۴۲ شعبه و شمار صندوق‌های رای گیری برای انتخابات ریاست جمهوری نیز از ۹۶۱ شعبه با ۱۶.۰۶ درصد به ۹۲۸ صندوق افزایش یافته است.

    وی ادامه داد: مردم استان بوشهر باید در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا برای ۴۳۷ شورای شهری و روستایی یکهزار و ۴۹۳ عضو انتخاب کنند که از این شمار ۲۱۰ عضو در قالب ۴۰ شورای شهر و یکهزار و ۲۸۳ عضو در قالب ۳۹۷ شورای روستایی انتخاب می‌شوند.

    دهقانی بیان کرد: دشتستان با ۱۰۶ شورا و ۳۶۸ عضو بیشترین تعداد شوراهای شهر و روستا و کنگان با ۱۲شورا و ۴۸ نفر عضو کمترین شمار شوراها را در استان بوشهر دارند.

    انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *