×
×

دبیر انجمن کوراش
انتخاب۳۲بانوی کوراش کاربرای تیم ملی

  • کد نوشته: 26823
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین کوروش خسرویار شامگاه پنج‌شنبه در حاشیه اختتامیه این دوره از مسابقات در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: این رقابت ها با حضور ۲۱۹ ورزشکار از ۲۳ استان برگزار شد که در پایان استان اصفهان با کسب ۲ نشان طلا در وزن ۴۸- و ۵۷- جایگاه نخست را به خود اختصاص داد.
    انتخاب۳۲بانوی کوراش کاربرای تیم ملی
  • تبلیغ هدفمند

    دبیر انجمن کوراش گفت: در هشتمین دوره رقابت‌های قهرمانی کوراش بانوان کشور که امروز به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد برگزار شد، ۳۲ بانوی کوراشکار برای اردوی تیم ملی انتخاب شدند.

    انتخاب۳۲بانوی کوراش کاربرای تیم ملی

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین کوروش خسرویار شامگاه پنج‌شنبه در حاشیه اختتامیه این دوره از مسابقات در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: این رقابت ها با حضور ۲۱۹ ورزشکار از ۲۳ استان برگزار شد که در پایان استان اصفهان با کسب ۲ نشان طلا  در وزن ۴۸- و ۵۷- جایگاه نخست را به خود اختصاص داد.

    وی افزود: استان های همدان و مازندران نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

    خسرویار با بیان اینکه خراسان شمالی کاپ اخلاق این دوره را از آن خود کرد، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این مسابقات آماده سازی کوراشکاران برای حضوری موفق در مسابقات داخل سالن آسیا و مسابقات جهانی «گوا» هند است.

    در این دوره از مسابقات ۳۲ ورزشکار در ۸ وزن برای اردوی تیم ملی انتخاب شدند، که در وزن ۴۸- نسرین محمد صالحی از اصفهان مقام اول، زهرا جامعی از خراسان رضوی مقام دوم و اسما کهتر پور و نیکی کریمی از استان های گلستان و تهران  به‌صورت مشترک مقام سوم را از آن خود کردند.

    در وزن ۵۲- طاهره آذر پیوند از کهکلویه و بویراحمد مقام نخست، لیلا سیاهپوشی از همدان نشان دوم و مهناز مقدم و آرزو سلیمی از زنجان و چهار محال بختیاری بصورت مشترک سوم شدند.

    در وزن ۵۷- پردیس عیدی وندی از اصفهان مقام نخست را کسب کرد، زینب توسن از تهران دوم شد و نسترن گلابتون از لرستان و ریحانه کریمی از خراسان رضوی بصورت مشترک به مقام سوم رسیدند.

    در وزن ۶۳- صدف بیرانوند از لرستان در سکوی نخست ایستاد، مهیا اکبری از خراسان رضوی به مقام دوم رسید و آترا هاشم زاده از تهران و هدیه یزدانی از مازندارن بصورت مشترک سومی را از آن خود کردند.

    همچنین در وزن ۷۰- دنیا آقایی از قزوین مقام اول، مینا دیوسالار از مازندران مقام دوم و خدیجه حیدری نژاد و زینب جلیل وند به ترتیب از از خراسان رضوی و همدان سوم شدند.

    در وزن ۷۸- صبا کرمعلی از همدان نشان نخست را کسب کرد، مریم پیمانی از لرستان دوم شد و شیدا کیانی و الهه باغچقی از خراسان شمالی بصورت مشترک سوم شدند.

    در وزن ۸۷- زهرا باقری از خراسان شمالی در سکوی نخست ایستاد، عظیمه معین زاده از کهکلویه و بویراحمد به مقام دوم رسید و سمانه خجسته از مازندران و اعظم موسوی از تهران به مقام سومی رسید.

    در وزن ۸۷+ نیز فاطمه برمکی از مازندران اول شد، سارا آقایی از گلستان دوم و مینا آهن جان از خراسان شمالی و کیمیا آزموده از خراسان رضوی بصورت مشترک سوم شدند.

    هشتمین دوره رقابت‌های قهرمانی و انتخابی تیم ملی کوراش بانوان کشور امروز- پنجشنبه- در بجنورد، با حضور زهرا ناطقی، نایب رییس بانوان فدراسیون ووشو  در مرکز استان خراسان شمالی برگزار شد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *