×
×

استاندار خوزستان
مردم‌باحضورانتخابات مانع‌سواستفاده دشمن شوند

  • کد نوشته: 26837
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات در فرمانداری اهواز درجمع خبرنگاران اظهار داشت: ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای شهر و روستا از روز چهارشنبه آغاز شده و به مدت هفت روز ادامه دارد و طی حدود یک ماه نیز صلاحیت افراد بررسی می‌شود.
    مردم‌باحضورانتخابات مانع‌سواستفاده دشمن شوند
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار خوزستان مردم را حافظان نظام اسلامی برشمرد و گفت: مردم در عرصه های مختلف سیاسی همواره حامی نظام بوده اند و امید داریم بار دیگر با حضور پرشور خود در انتخابات پیش رو، مانع سوء استفاده وبهره برداری دشمنان شوند.

    مردم‌باحضورانتخابات مانع‌سواستفاده دشمن شوند
    مردم‌باحضورانتخابات مانع‌سواستفاده دشمن شوند
    مردم‌باحضورانتخابات مانع‌سواستفاده دشمن شوند

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات در فرمانداری اهواز درجمع خبرنگاران اظهار داشت: ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای شهر و روستا از روز چهارشنبه آغاز شده و به مدت هفت روز ادامه دارد و طی حدود یک ماه نیز صلاحیت افراد بررسی می‌شود.

    وی ضمن ابراز امیدواری برای حضور باشکوه مردم پای صندوق‌های رای افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه مردم سالاری سالاری دینی بنا شده و امام خمینی(ره) بارها تاکید داشتند که میزان رای ملت است و رهبر معظم انقلاب نیز بر حق الناس بودن آرای انتخابات تاکید فراوان داشته و دارند.

    استاندار خوزستان ادامه داد: این بیانات ارزشمند، نشانگر اهمیت و نقش مردم در تصمیم‌گیری های کلان کشور است چرا که مردم در عرصه‌های مختلف با حضور حماسی خود سرنوشت کشور را مشخص کردند.

    وی تصریح کرد: در کشورما تقریبا هر سال یکبار یک انتخابات داریم که برخلاف برخی کشورها که ادعای دموکراسی می کنند و انتخابات آنها بسیار محدود و میزان مشارکت مردم حداقل است، در کشور ما در برخی مواقع حضور مردم به ۹۸ درصد هم رسیده و در دوره‌های گذشته نیز کمتر از ۴۰ درصد میزان مشارکت نداشته ایم.

    سلیمانی دشتکی گفت: در حال حاضر مشکلات ناشی از تحریم ها و نیز شیوع کرونا فشارهایی بر زندگی مردم وارد کرده است اما همه می دانند که نظام فرزند حرکت عظیم امام و مردم بوده و همه می دانیم که اصناف کارگران و اقشار مختلف جامعه در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشته و شهدایی را تقدیم انقلاب کردند.

    وی بیان کرد: خوزستان در دوران دفاع مقدس شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده و تعداد بسیاری جانباز و آزاده نیز سلامت خود را تقدیم این نظام کردند تا از این میهن اسلامی دفاع کنند.

    استاندار خوزستان تصریح کرد: مردم هیچگاه  از نظام فاصله نگرفتند چرا که خود را از بدنه نظام جدا نمی بینند؛ اگرچه در این سال ها مردم با مشکلات متعددی مواجه هستند اما بی شک از این پیچ سخت نیز عبور می‌کنیم،همانگونه که رژیم پهلوی و آمریکا را از کشور بیرون کردیم.

    وی اظهار داشت: روز چهارشنبه ۴۸ نفر (۹ نفر به صورت حضوری و باقی افراد به صورت غیر حضوری) برای شورای شهر اهواز ثبت نام کردند اما در ساعاتی نیز سیستم اینترنت با قطعی هایی همراه بود که انتظار می رود داوطلبان سعه صدر داشته باشند و در در ساعت های مناسب تر اقدام به ثبت نام کنند.

    آخرین محدودیتهای کرونایی در استان 

    سلیمانی دشتکی همچنین در خصوص آخرین وضعیت محدودیت های کرونایی در استان گفت: در حال حاضر گروه های شغلی ۲، سه و چهار تعطیل بوده و واحدهای صنفی این سه گروه درصورت فعالیت، متخلف هستند و بازرسان اصناف، صمت و تعزیرات با آنها برخورد خواهند کرد.

    وی یاداور شد: همچنین با توجه به تصمیمات روزهای اخیر ادارات با ۱۰ درصد نیروهای خود فعالیت می کنند بنابراین عملا این استان قرنطینه و تمام مبادی ورودی و خروجی استان مسدود شده از مسافران عمومی نیز تست گرفته می شود.

    ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا همزمان با سیزدهمین انتخابات ریاست‌ جمهوری در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می شود.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *