×
×

فوتسال جوانان گیلان وقزوین به یک چهارم نهایی لیگ کشورصعودکردند

  • کد نوشته: 26848
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، تیم های صومعه سرا گیلان و ایثار آبیک قزوین در جریان مسابقات منطقه ۲ لیگ فوتسال جوانان کشور که با شرکت ۶ تیم به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس برگزار شد، موفق شدند با برتری مقابل حریفان به مرحله یک چهارم‌ نهایی این مسابقات راه یابند.
    فوتسال جوانان گیلان وقزوین به یک چهارم نهایی لیگ کشورصعودکردند
  • تبلیغ هدفمند

     تیم های جام آوران صومعه سرا گیلان و ایثار آبیک قزوین به ترتیب به عنوان تیم اول و دوم به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ فوتسال جوانان کشور صعود کردند.

    فوتسال جوانان گیلان وقزوین به یک چهارم نهایی لیگ کشورصعودکردند

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، تیم های صومعه سرا گیلان و ایثار آبیک قزوین در جریان مسابقات منطقه ۲ لیگ فوتسال جوانان کشور که با شرکت ۶ تیم به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس برگزار شد، موفق شدند با برتری مقابل حریفان به مرحله یک چهارم‌ نهایی این مسابقات راه یابند.

     ۶ تیم بازرگانی شهبازی گنبدکاووس، شهرداری قدس تهران، شهرداری سجاس زنجان، دینادر ورامین، جام آوران صومعه سرا گیلان و ایثار آبیک قزوین از ۱۷ تا ۲۱ اسفندماه جاری با هم به رقابت پرداختند.

    در این مرحله از رقابت ها تیم‌ صومعه سرا گیلان با پیروزی در هر پنج بازی خود و کسب ۱۵ امتیاز به عنوان تیم اول و تیم ایثار آبیک قزوین با سه برد، یک مساوی و یک باخت و ۱۰ امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ فوتسال جوانان کشور راه یافتند.

    تیم بازرگانی شهبازی گنبدکاووس نیز در این مرحله از مسابقات با یک برد، ۲ مساوی و ۲ باخت و کسب پنج امتیاز، چهارم شد.

    مسوول کمیته فوتسال گنبدکاووس شامگاه پنجشنبه اظهارداشت: مسابقات لیگ فوتسال جوانان کشور به صورت همزمان در چهار منطقه به میزبانی شهرهای گنبدکاووس، کاشمر، میبد و همدان در حال برگزاری است و از هر منطقه ۲ تیم به مرحله یک چهارم نهایی صعود می کنند.

    اکبر یحیوی افزود: تیم بازرگانی شهبازی گنبدکاووس به نمایندگی از استان گلستان در این رقابت‌ها شرکت داشت که با کسب پنج امتیاز از صعود به مرحله بعدی بازماند.

    وی گفت: گنبدکاووس سه مدرسه فوتسال و ۱۴ مدرسه فوتبال دارد.

    هم اکنون در شهرستان گنبدکاووس با ۳۷۰ هزار نفر جمعیت، افزون بر ۹  هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد که در قالب ۳۸ هیات ورزشی مشغول فعالیت هستند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *