×
×

سردار قاآنی
شنیده شدن صدای شکستن استخوانهای آمریکا

  • کد نوشته: 26885
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۲
  • ۰
  • سردار اسماعیل قاآنی روز جمعه در یادواره شهدای عملیاتهای خیبر و بدر در مشهد افزود: وقتی می‌گوئیم استخوان‌های شما را می‌شکنیم، پس به راستی خواهیم شکست و آنان خودشان فهمیده‌اند این خرد شدن استخوانهایشان چگونه خواهد بود.
    شنیده شدن صدای شکستن استخوانهای آمریکا
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همان گونه که گفتهایم استخوانهای آمریکا را می‌شکنیم و صدای شکستن استخوانهای آمریکا در زمان مناسب خودش شنیده خواهد شد.

    شنیده شدن صدای شکستن استخوانهای آمریکا

    سردار اسماعیل قاآنی روز جمعه در یادواره شهدای عملیاتهای خیبر و بدر در مشهد افزود: وقتی می‌گوئیم استخوان‌های شما را می‌شکنیم، پس به راستی خواهیم شکست و آنان خودشان فهمیده‌اند این خرد شدن استخوانهایشان چگونه خواهد بود.

     وی ادامه داد: آمریکایی ها همان گونه که نظام اسلامی به آنان اعلام کرده است جنایتکارند و بعد از این که خودشان به طور رسمی مسوولیت شهادت سردار سلیمانی را پذیرفتند دیگر خیالشان راحت نخواهد بود و الان نیز بین خودشان به بیچارگی و استیصال افتاده اند.

    فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: اینجا مملکت امام زمان(عج) است و نایب امام زمان(عج) آن را اداره می‌کند، با همه مشکلات این مردم ایستاده اند و خداوند نیز مردم را یاری خواهد کرد.

    قاآنی افزود: در تداوم این راه نیمه تمام، استحکام شما رزمندگان و خانواده شهدا، دیگران را پای کار می‌آورد و امیدواریم به برکت این ایام و خون شهدا و این ایستادگی، این حکومت به دست صاحب اصلی اش یعنی امام زمان(ع) برسد.

    وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ما نقطه شروع کانونی یک تحول بزرگ در منطقه و همچنان که رهبر انقلاب فرمودند استمرار بعثت پیامبر اکرم (ص) بود به همین دلیل نیز همه قدرتهای دنیا با این انقلاب به مقابله جدی پرداختند.

    فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: این انقلاب با رهبری ولی فقیه، مشروعیت یافته است و در حقیقت ولی فقیه در مقابل هجمه ها انقلاب را رهبری و  فرماندهی کرده است و این گونه بود که امام عظیم الشان ما جنگ تحمیلی را به دفاع مقدس تبدیل کرد.

    قاآنی افزود: امام خمینی (ره) جنگ را به دانشگاه برجسته‌ای تبدیل و هر روز دانشجویان کم نظیری را در این دانشگاه تربیت نمود و روانه جبهه مقاومت کرد و در نهایت بسیاری از این رزمندگان با حکم استادی به شهادت رسیدند.

    وی شهدا را استادان حقیقی دانشگاه دفاع مقدس عنوان کرد و ادامه داد: اینها در عمل، میدان دار بودند و زیر مجموعه خود را در همان میدان نبرد هدایت می‌کردند و امروز نیز اگر بگوئیم زیر نظر و با تاسی از این استادان میلیونها نفر در دنیا تربیت می‌شوند اغراق نکرده‌ایم.

    فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فلسطین، دیروز حدود ۴۰ سال جنگید که البته قابل احترام بود اما یک قدم پیش نرفت اما فلسطین امروز و شهدای آن که از شهدای عالیقدر شما خانواده معظم شهدا درس گرفتند توانستند در غزه‌ای که ۱۲ سال در محاصره بود موشک بسازند و پایتخت اسرائیل را هدف قرار دهند.

    قاآنی افزود: این اسرائیل که امروز این قدر سر و صدا می‌کند و خبر از حمله به اینجا و آنجا می‌دهد و از طرفی خود را با ترور افراد در خیابان به اثبات می رساند اکنون به جایی رسیده که از روی استیصال به دور کشور غصبی خود دیواری به ارتفاع ۶ متر کشیده است.

    یمنی ها طی ۱۰ روز  ۱۸ عملیات برون مرزی در خاک عربستان اجرا کردند

    فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همان گونه که رهبر معظم انقلاب گفتند با جلوداری آمریکا و توسط کشورهای بی‌خاصیت، مضر و فاسد عرب که در راس آنان سعودی قرار دارد به ملت مظلوم یمن حمله شد و طی یک روز دولتش را ساقط کردند اما اکنون که در واپسین روزهای ششمین سال مقاوت مردانه یمن قهرمان قرار داریم می‌بینیم جوانان یمنی در این مدت توانستند هم کشور و هم جنگ را به خوبی اداره کنند.    

    قاآنی به عدم انعکاس خبری موفقیت‌های مجاهدان یمنی اشاره کرد و افزود: کاری که این جوانان در جنگ یادشده کرده‌اند در نبردهای نظامی عصر حاضر نمونه ندارد چنانکه در نبرد کنونی مارب، روند جنگ به صورت وجب به وجب و همانند کربلای پنج است.

    وی اضافه کرد: با وجود این نبردها، طی ۱۰ روز گذشته یمنی ها ۱۸ عملیات برون مرزی به مراکز اقتصادی و حکومتی رژیم سعودی اجرا کردند از جمله این که یمنی ها از جنوب عربستان تاسیسات نفتی دمام در ساحل خلیج فارس را مورد هدف قرار دادند که با وجود تکذیب سعودیها باز هم شاهد افزایش قیمت نفت بودیم.

    او مجاهدان یمنی را شاگردان مکتب شهدا دانست و ادامه داد: حیات طیبه شهدای ما در دنیا اثرگذار بوده است و اگر به برپایی بزرگداشت شهدا و یادواره ها تاکید می‌شود به خاطر این است که شهدا باید تا انتهای زمان تداوم یابند و تدام نیز خواهند یافت.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *