×
×

فرمانده انتظامی استان سمنان
متلاشی‌شدن باندموادمخدر در سمنان

  • کد نوشته: 27034
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار به نقل از ایرنا، سردار عبدالله حسنی روز شنبه در نشست خبری در سالن اجتماعات ستاد فرماندهی انتظامی استان سمنان اظهار داشت: ۱۴ تن و ۱۱۲ کیلوگرم مواد مخدر از ابتدای امسال تا کنون در استان سمنان کشف شد.
    متلاشی‌شدن باندموادمخدر در سمنان
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ۷۶ باند قاچاق مواد مخدر از ابتدای امسال تا کنون با هوشیاری و تحقیقات پلیس استان متلاشی شد.

    متلاشی‌شدن باندموادمخدر در سمنان
    متلاشی‌شدن باندموادمخدر در سمنان
    متلاشی‌شدن باندموادمخدر در سمنان

    به گزارش بازار کسب کار به نقل از ایرنا، سردار عبدالله حسنی روز شنبه در نشست خبری در سالن اجتماعات ستاد فرماندهی انتظامی استان سمنان اظهار داشت: ۱۴ تن و ۱۱۲ کیلوگرم مواد مخدر از ابتدای امسال تا کنون در استان سمنان کشف شد.

    فرمانده انتظامی استان سمنان تصریح کرد: میزان کشفیات قاچاق مواد مخدر امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۱۶ درصد افزایش یافت.

    وی اضافه کرد: میزان کشفیات مواد مخدر در سال ۹۸ نسبت به سال‌های قبل چشمگیر و کم سابقه بود و امسال نیز پلیس استان سمنان توانست با هوشیاری و تحقیقات تخصصی کشفیات خوبی در زمینه مواد مخدر داشته باشد.

    وی بیان کرد: از ابتدای امسال تا کنون ۵۳۶ هزار و ۸۷۷ نفر با سامانه فوریت های پلیسی ۱۱۰ استان سمنان تماس برقرار کردند که فراوانی تماس‌ها در زمینه امور مرتبط به پلیس راه، مزاحمت و نزاع و درگیری بوده است.

    حسنی اظهار داشت: تامین و ارتقای نظم و امنیت جامعه وظیفه ذاتی پلیس است و نیروی انتظامی اخلال در نظم و امنیت اجتماعی را برنمی‌تابد.

    وی یادآور شد: سمنان جزو استان‌های برتر کشور در زمینه تامین امنیت است و پلیس استان سمنان برای حفظ امنیت اجازه جولان به اراذل و اوباش نمی‎دهد.

    وی ادامه داد: ۵۹ نفر از اراذل و اوباش از ابتدای امسال تا کنون در استان سمنان دستگیر شدند و فعالیت افرادی که به عنوان اراذل و اوباش در استان  قبلا دستگیر شده‌ بودند رصد می‌شود و تحت نظر قرار دارند تا در امنیت و نظم جامعه اختلال ایجاد نشود.

    حسنی ابراز داشت: با تلاش‌های پلیس می‌توان گفت فعالیت اراذل و اوباش در استان سمنان در حد صفر است و اجازه هنجارشکنی به آنان داده نمی‌شود.

    فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ۹۵ درصد جرایم سایبری رخ داده در استان از ابتدای امسال تا کنون با ترفندهای تخصصی پلیس کشف و منجر به نتیجه شد.

    حسنی ابراز داشت: ۲۲۷ نفر از ابتدای امسال تا کنون در زمینه جرائم سایبری در استان سمنان با کمک پلیس فتا دستگیر شدند.

    وی ادامه داد: رسانه ها با اطلاع‌رسانی و آموزش در زمینه مقابله با جرائم سایبری نقشی مهم دارند و انتظار می‌رود در این زمینه بیش از پیش همراهی کنند.

    وی با اشاره به افزایش وقوع سرقت در سالجاری نسبت به سال گذشته، اضافه کرد: کشف سرقت امسال در مقایسه با سال گذشته چهار درصد افزایش یافت و در مجموع وضعیت استان سمنان مطلوب است.

    حسنی یادآور شد: شهروندان ضمن رعایت نکات حفاظت فیزیکی، هرگونه تردد مشکوک را با تماس با شماره ۱۱۰ به منظور پیشگیری ازسرقت گزارش کنند.

    فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ۵۶ باند سرقت از ابتدای امسال تا کنون در استان با هوشیاری پلیس متلاشی شد.

    وی تصریح کرد: امسال پلیس امنیت اقتصادی برای برقراری امنیت اقتصادی و مبارزه با قاچاق در استان سمنان تشکیل شد و در زمینه کشف قاچاق و جرائم اقتصادی امسال نسبت به سال گذشته عملکرد پلیس ۱۰ درصد افزایش یافت.

    فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: وقوع تصادف‌های درون شهری و برون شهری استان از ابتدای امسال در مقایسه با سال گذشته ۵۱ درصد و تصادف‌های جرحی ۴۴ درصد کاهش یافت.

    حسنی بیان کرد: تصادف‌های جرحی درون شهری از ابتدای امسال تا کنون در استان سمنان ۲۲ درصد و تصادف‌های منجر به فوت ۴۳ درصد کاهش یافت.

    وی اضافه کرد: تصادف‌های برون شهری منجر به فوت از ابتدای امسال تا کنون ۳۰ درصد و تصادف‌های جرحی برون شهری ۲۱ درصد کاهش یافت.

    وی یادآور شد: امسال پلیس استان سمنان با پنج‌هزار نیرو در طرح نوروز به جامعه در بخش‌های مختلف برای ارتقای امنیت خدمات‌رسانی می‌کند.

    حسنی با اشاره به مسایل چهارشنبه پایان سال ابراز داشت: پلیس برای برقرای نظم و امنیت جامعه با هنجارشکنان در چهارشنبه سوری برخورد می‌کند.

    وی از شهروندان خواست: از ترقه‌بازی و استفاده مواد محترقه به منظور حفظ سلامت خود و خانواده پرهیز کنند و با بروز حوادث احتمالی ناگوار، عید نوروز را برای عزیزانشان تلخ نکنند.

    فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: پلیس استان به منظور تامین نیروی انسانی از بین جوانان متعهد نیرو جذب می‌کند و افراد متقاضی می‌توانند به بخش گزینش نیروی انتظامی استان مراجعه کنند.

    وی ادامه داد: پلیس استان سمنان در زمینه درجه‌داری در مقطع دیپلم نیرو جذب می‌کند و افراد برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از بخش گزینش نیروی انسانی پلیس راهنمایی بگیرند.

    وی اضافه کرد: بعد از متولیان سلامت بیشترین درگیری با ویروس کرونا به واسطه ذات کار پلیس، مربوط به کارکنان نیروی انتظامی است.

    فرمانده انتظامی استان سمنان بیان کرد: پلیس بدون اینکه از سلامت افراد مراجعه کننده یا متهمان آگاه باشد با آنان در ارتباط است. 

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *