×
×

سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی
توزیع۱۰۰تن گوشت مرغ روزانه درخراسان شمالی

  • کد نوشته: 27064
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین مهرداد داودزاده روز یکشنبه به ایرنا اظهار داشت: روزانه ۸۰ تن گوشت مرغ کشتار روز و ۲۰ تن گوشت منجمد مرغ در بازار استان توزیع می شود و بر این اساس مشکلی برای تامین محصول در شب عید وجود ندارد.
    توزیع۱۰۰تن گوشت مرغ روزانه درخراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: مشکلی در تامین گوشت مرغ در استان وجود ندارد و با برنامه‌ریزی انجام شده روزانه ۱۰۰ تن از این محصول در استان توزیع می‌شود. 

    توزیع۱۰۰تن گوشت مرغ روزانه درخراسان شمالی

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین مهرداد داودزاده روز یکشنبه به ایرنا اظهار داشت: روزانه ۸۰ تن گوشت مرغ کشتار روز و ۲۰ تن گوشت منجمد مرغ در بازار استان توزیع می شود و بر این اساس مشکلی برای تامین محصول در شب عید وجود ندارد. 

    وی خاطرنشان کرد: نیاز استان به گوشت مرغ کشتار روز، روزانه ۴۰ تن است اما اکنون ۸۰ تن از این محصول در استان توزیع می شود.

    داودزاده با بیان اینکه اکنون تمامی نیاز استان به گوشت مرغ در سالن های مرغداری استان تامین می شود گفت: خراسان شمالی تنها استانی است که در آن گوشت مرغ تنظیم بازار با قیمت مصوب عرضه می شود. 

    وی درباره گلایه مردم از نبودن مرغ در مرغ فروشی ها گفت: در آستانه سال نو، شاهد احتکار خانگی هستیم، مردم برای تامین مایحتاج شب عید بیش از نیاز خود گوشت مرغ خریداری می کنند از این رو مرغ های توزیع شد در واحدهای صنفی در زمان کوتاهی به اتمام می رسد. 

    وی خاطرنشان کرد: هیچ کمبودی در تامین گوشت مرغ در استان وجود ندارد و جای نگرانی در این باره نیست، برآورد ما این است که در یکی دو روز آتی از التهاب برای درخواست گوشت مرغ کاسته شده و صف ها هم برچیده می شود. 

    سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: اکنون مرغ کشتار روز به ازای هر کیلوگرم ۲۱۸ هزار ریال و گوشت منجمد مرغ هم ۱۵۵ هزار ریال به ازای هر کیلوگرم عرضه می شود. 

    بر اساس این گزارش، سالانه ۲۲ هزار تن گوشت مرغ در خراسان شمالی مصرف می شود.  

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *