×
×

استاندار آذربایجان شرقی
توجه‌بیشتر به توسعه مناطق‌محروم

  • کد نوشته: 27069
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، محمدرضا پورمحمدی روز یک شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی توسعه آذربایجان شرقی افزود: کارهای زیادی برای توسعه استان انجام گرفته، اما کافی نیست و بایستی کارهای زیادتری نیز باید انجام شود.
    توجه‌بیشتر به توسعه مناطق‌محروم
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: توسعه زمانی اتفاق می‌افتد که دربرگیری داشته باشد و بر این اساس مناطق محروم در تدوین برنامه‌های توسعه استان باید بیشتر مورد توجه قرار گیرند.

    توجه‌بیشتر به توسعه مناطق‌محروم

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، محمدرضا پورمحمدی روز یک شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی توسعه آذربایجان شرقی افزود: کارهای زیادی برای توسعه استان انجام گرفته، اما کافی نیست و بایستی کارهای زیادتری نیز باید انجام شود.

    وی با اشاره به تدوین و بازنگری سند تدبیر و توسعه استان، ادامه داد: با وجود تمامی اقداماتی که انجام شده، فقط ۳۰ درصد الزامات و برنامه های این سند محقق شده است.

    پورمحمدی اظهار کرد: آذربایجان شرقی قابلیت بسیار بالایی برای توسعه دارد و کاستی هایی هم اگر وجود دارد، با همت مسوولان و نمایندگان استان قابل حل است.

    وی با اشاره به اینکه ۶۸ پروژه در سند تدبیر و توسعه استان آمده است، افزود: از این تعداد ۲۵ پروژه مربوط به هسته کلیدی توسعه زیرساخت های کالبدی استان در بخش های مختلف از جمله راه، حمل و نقل، انرژی و آب می باشد.

    استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: سال آینده بایستی پروژه های در دست اقدام شتاب بیشتری بگیرد.

    وی افزود: پروژه انتقال آب ارس به تبریز از جمله پروژه های مهمی است که در تامین فاینانس خارجی به دلیل تحریم ها با مشکلاتی مواجه شده بود که تفاهم نامه ای با قرارگاه خاتم الانبیا برای اجرای این پروژه منعقد شد .

    وی با اشاره به تغییر مدیریت در قرارگاه خاتم الانبیا اظهار کرد: برای پیگیری بیشتر اجرای تفاهم نامه انتقال آب ارس به تبریز با مدیریت جدید قرارگاه دیدار و گفت و گو می کنیم.

    پورمحمدی گفت: بنا به پیشنهاد وزارت کشور و تایید سازمان برنامه و بودجه کشور، ۴۵ میلیارد تومانبه صورت تملک دارایی سرمایه ای، برای اجرای خط انتقال آبرسانی از نهند به تبریز، پروژه حفر ۳۰ حلقه چاه در نهند و نیز افزایش ظرفیت ایستگاه پمپاژ شماره ۵ آبرسانی زرینه رود به تبریز در اختیار سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قرار می‌گیرد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *