×
×

کارشناس پیش‌بین اداره کل هواشناسی خراسان رضوی
افزایش‌دما در خراسان‌رضوی

  • کد نوشته: 27085
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، کارشناس پیش‌بین اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین بارندگی با ۶.۹ میلیمتر در شهرستان فریمان ثبت شده است.
    افزایش‌دما در خراسان‌رضوی
  • تبلیغ هدفمند

    براساس گزارشهای اداره کل هواشناسی خراسان رضوی سامانه بارشی که طی ۲ روز گذشته در این استان فعالیت داشت در حال خروج از مرزهای شرقی است و تا پایان هفته جاری دمای هوای استان روند افزایشی خواهد داشت.

    افزایش‌دما در خراسان‌رضوی
    افزایش‌دما در خراسان‌رضوی
    افزایش‌دما در خراسان‌رضوی

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، کارشناس پیش‌بین اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین بارندگی با ۶.۹ میلیمتر در شهرستان فریمان ثبت شده است.

    زهرا آهنگرزاده افزود: در این مدت کلات نادر و قوچان با ۱۰ درجه زیرصفر و گناباد با ۱۸ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای استان بوده‌اند و دمای هوای شهر مشهد نیز در این مدت بین چهار درجه زیرصفر تا ۲ درجه سلسیوس در نوسان بوده است.

    وی ادامه داد: بیشترین سرعت وزش باد در سبزوار با ۷۹ کیلومتر در ساعت ثبت شده و سرعت باد در مشهد نیز ۵۸ کیلومتر در ساعت بوده است.

    آهنگرزاده گفت: امروز و امشب برای مناطق شرقی و شمالی استان هوای ابری و نیمه ابری گاهی با بارش های پراکنده و پوشش مه پیش‌بینی می‌شود.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *