×
×

معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز
آمارمراجعه‌کنندگان به سطح‌ثابتی رسیده‌است

  • کد نوشته: 27099
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، دکتر فرهاد سلطانی اظهار داشت: آن فشاری که در هفته های گذشته به لحاظ کمبود تخت داشتیم، اکنون نداریم و انتظار داریم که مردم میزان رعایت پروتکل های بهداشتی را بیشتر کنند.
    آمارمراجعه‌کنندگان به سطح‌ثابتی رسیده‌است
  • تبلیغ هدفمند

     معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: خوشبختانه در چند روز اخیر مشکل کمبود تخت بیمارستانی در خوزستان تا حدودی برطرف شده است و ورودی ما با بستری‌ها برابری می‌کند.

    آمارمراجعه‌کنندگان به سطح‌ثابتی رسیده‌است
    آمارمراجعه‌کنندگان به سطح‌ثابتی رسیده‌است
    آمارمراجعه‌کنندگان به سطح‌ثابتی رسیده‌است

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، دکتر فرهاد سلطانی اظهار داشت: آن فشاری که در هفته های گذشته به لحاظ کمبود تخت داشتیم، اکنون نداریم و انتظار داریم که مردم میزان رعایت پروتکل های بهداشتی را بیشتر کنند.

    وی عنوان کرد: در حال حاضر حدود یک هزار و ۱۰۰ تخت عادی و ۳۳۰ تخت ویژه در بیمارستانهای استان برای بیماران کرونایی در نظر گرفته شده که می توانیم پاسخگوی مردم باشیم. 

    آمار مراجعه کنندگان به سطح ثابتی رسیده است

    معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در سه روز اخیر، به لحاظ آمار مراجعه کنندگان در یک سطح ثابتی قرار گرفتیم اگرچه همچنان مراجعه کننده داریم بنابراین همان توصیه های قبلی یعنی فاصله گذاری اجتماعی، ماسک زدن و پرهیز از تجمعات خانوادگی و تردد درون شهری باید رعایت کرد.

    وی در پاسخ به این پرسش که آیا از تعداد بیمارستان های درگیر کرونا در استان کاسته شده است افزود: خیر، در حال حاضر همان بیمارستان های عنوان شده، به بیماران کرونایی خدمت رسانی می کنند اما شدت فشار به مراکز درمانی کمتر شده است.

    سلطانی با بیان اینکه در حال حاضر مشکل تجهیزاتی نداریم و آمار بیماران در ۲ روز اخیر کمتر شده است گفت: چند روز گذشته یکی از دستگاه های اکسیژن ساز ما به مشکل مواجه شد که بلافاصله ایراد آن را برطرف کردیم همچنین یکی از شهرستان ها درخواست تعداد محدودی دستگاه تنفس مصنوعی داشت که در اختیار آنها قرار دادیم.

    مردم خوزستان از برگزاری مراسم چهارشنبه سوری پرهیز کنند

    وی به نزدیک بودن مراسم چهارشنبه سوری اشاره کرد و افزود: از تمام مردم استان به ویژه نوجوانان و جوانان انتظار داریم که در خانه های خود مانده و از تجمع در خیابان‌ها تحت هر عنوان خودداری کنند زیرا کرونا در کمین بوده و احتمال ابتلا به این ویروس بسیار است از طرفی به این ترتیب با پیشگیری ازحوادث هر ساله چهارشنبه آخر سال از تحمیل بار مضاعف بر دوش کادر درمان پیشگیری می کنند. 

    معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: همچنین در تعطیلات عید نوروز، لازم است که مردم پروتکل‌های بهداشتی را همچنان با دقت تمام رعایت کنند تا به این بیماری مبتلا نشوند.

    در حال حاضر هفت شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز و ۹ شهرستان نارنجی هستند.  

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *