×
×

رییس فدراسیون تکواندو
تعطیلی۱۰روزه اردوی المپیکی تکواندوکاران ایران

  • کد نوشته: 27137
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین سیدمحمد پولادگر عصر یکشنبه در گفتگو با ایرنا در گرگان اظهار داشت: جمعی از برترین های تکواندوی بلغارستان و ملی پوشان ایران برای رقابت‌های المپیک و مسابقات سال آینده قهرمانی جهان در حال تمرین مشترک هستند که این اردو از ۲۶ اسفند ماه به مدت ۱۰ روز تعطیل خواهد شد.
    تعطیلی۱۰روزه اردوی المپیکی تکواندوکاران ایران
  • تبلیغ هدفمند

    رییس فدراسیون تکواندو گفت: اردوی مشترک تکواندوکاران ایران و بلغارستان که در این کشور اروپایی و برای آماده‌سازی حضور در رقابت‌های سال آینده از جمله المپیک توکیو در حال برگزاری است به‌علت فرارسیدن تعطیلات نوروز به مدت ۱۰ روز تعطیل شد.

    تعطیلی۱۰روزه اردوی المپیکی تکواندوکاران ایران

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین سیدمحمد پولادگر عصر یکشنبه در گفتگو با ایرنا در گرگان اظهار داشت: جمعی از برترین های تکواندوی بلغارستان و ملی پوشان ایران برای رقابت‌های المپیک و مسابقات سال آینده قهرمانی جهان در حال تمرین مشترک هستند که این اردو از ۲۶ اسفند ماه به مدت ۱۰ روز تعطیل خواهد شد.

    وی افزود: ملی‌پوشان ایران به مدت ۱۰ روز به کشور بازگشته و هفتم فروردین ماه دوباره با حضور در وارنا برنامه‌های تمرینی خود را برای کسب آمادگی بیشتر از سر می گیرند.

    تیم‌ملی تکواندو مردان با ترکیب آرمین هادی پور، حسین لطفی، سروش احمدی، میرهاشم حسینی، امیرمحمد بخشی، مهران برخورداری، سجاد مردانی و سعید رجبی در “وارنا” تمرینات مشترکی را با ملی‌پوشان بلغارستان و یک تیم اروپایی دیگر پشت سر می‌گذارد.

    پولادگر همچنین عملکرد ملی پوشان ایران در رقابت‌های صوفیه بلغارستان را که هفته گذشته و با حضور قهرمانان جهان و آسیا برگزار شد، مثبت ارزیابی کرد و گفت: کسب عنوان قهرمانی، هدف مربیان ایران نبود اما کسب ۲ مدال طلا نشان‌دهنده آمادگی بالای تکواندوکاران ایران است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *